Gå til innhold
Fiskersiden

Noen flere som har SILVERLIT PicooZ RC Helicopter


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til opplysning. I slutten av uken så er det nyåpning av toys'r us i åsane rett utenfor Bergen. Ser de har flere av de nevnte modellene her på tilbud. Bla. Gyrokopteret til 250 spenn. Koster vel 450 eller noe sånt vanligvis.

Boeingen er godt nedpriset også. Tror de åpner på torsdag.

Finn ut av korrekte priser a :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grætt nok...

Skal vi sjå... Flaks at jeg ikke har kastet avisen da..

Gyrotor-helikopter: 269,50 Før: 469,50. La meg litt lavt på begge der visst.

Boeing 737: 299,50 Før: 599,50

Diverse fly : 149,50 Før 349,50

Åpning 9aug. klokken 10.00.

:-) Vet hvor jeg skal..

KONGE! Noe sier meg at eg likevel ikke kommer til å få fingrene mine rundt sånne leker for det er typisk at de blir utsolgt i det eg kommer fra. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe presang vel! :)

Men hadde vel et ekstra øye som så etter heli :lol: Satte i en 8mm treskrue i front på den nå, nå flyr den fremover med grei kontroll :lol: Kul sak

Var der selv i dag ! Skulle bare kikke . Har nå tre fly (og et keybord ) !!!!!!! Noen som har testet Boeing ?

Jeg tør ikke teste det før sønnen min kommer på Søndag (alibi ) ! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har testet Boeing ?

Jeg tør ikke teste det før sønnen min kommer på Søndag (alibi ) ! :)

Boeing flyet er rask! Raskere enn eg trodde og rimelig kraftige moterer på den saken og den flyr fint og høyt men de batteriene som følger med en noe dritt. 3min skal de vare hver og etter 1.5min er batteriet så svakt at man må bytte til den andre. Er jommen ikke mye man rekker å gjøre før flyet mister motorkraft. Det er 2 fly som er testet i svak bris. De er forresten ikke så uknuselige som de skal ha det til. Er en strekkant ved "halsen" av flyet som gjør det svak når den går i bakken dog det skal bare litt teip på for å fikse det.

For å si det sånn så hadde eg langt mer moro med silverlit x-twin SPORT flyet. Denne flydde eg i nærmere 15min før den måtte lades i 20min for å så forsette. Denne kan de kalle for uknuselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at innendørs ikke er rette plassen for å lære seg dette.. Hverfall ikke i min lille stue.

Så jeg tok det ut i vinden... Og det var heller ikke lurt..

For første gang på 15 år har jeg måttet løpe inn i naboen sin hage for å hente lekene som har havnet over gjerdet. haha..

Drengen har to stk (en picopter og et picooz). Kontrollsignalene går over IR og det ser ut for meg at mottagerne blir "forvirret" av sollys.

Ellers har han et Silverlit X-Twin Classic fly - mer artig synes jeg. Funker fint ute også - i ingen eller svak vind! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.