Gå til innhold
Fiskersiden

Aspkungen slo til igjen


pikewallis
 Share

Recommended Posts

290820072233QkMVJ4PBpuYDjTIH81.JPG?7

Har vært ute på Øyern/gloma/nittelv i går og i dag.

For min del har det gitt et svar å det er at jeg slitter med både abbor,gjedde å asp.

Fikk to små gjedder i går, fikk en liten en i dag. Det er det jeg har fått.

2908200722013rEFASjJlbLSSCR47u.JPG?1

290820072219zOPzoHQyKNYubIWb1P.JPG?93

I dag skulle thilesen være med ut å gutten hadde kjøpt inn et Illex bete og da tar det skjelden lange tiden før borren sitter.

290820072204Pig6Ae9H4YpQ7hezVk.JPG?71

Men så var det aspen da og etter å ha fått litt inside-info fra Ståle og Michael om plass, så måtte vi prøve oss, og vi kunne se aspjag på lang avstand og når Thilesen får asplukt i nasan, så er det ikke noe vits for andre å bruke tid på den arten egentlig. Den vil ta bete til Mister asp.

Og så var vi i gang veiing bla bla bla måling bla bla bla åå herre gud å lei man blir av dette mase, å jammen ville han ikke at jeg skulle ta bilde også bla bla bla.

åå så flink til å veie i måle vettu. 72 cm klarte han å telle til å vekta MI viste 2920gr ååå så stor fisk .

290820072201BWRlLqfWGICSZgbfnW.JPG?70

290820072207YIBbchozIcp3U8roHD.JPG?51

uff uff å lei jeg blir, rene katastrofeturen. Å Thilesen med gruppvinner capsen fra Alt Om Fisk.

290820072224DgDB89kb9CBFZEzCeZ.JPG?81

290820072229L6Gvg2JgAZkl7n5ThM.JPG?27

Her var jeg i fred med å kaste opp, herre gud så teit, kyss meg i ****** nei da kyss aspen.

ååå så flink å kysse, ååå så flink.

290820072259uR6EWrOFs4HyLIsRM7.JPG?53

ååå så flink å slippe fisken ut igjen vettu, ¨åååå så flink han er, sat** å gla jeg var når jeg så fisken forsvant ut av båten, eller var det en vanvittig sjalusi som rei meg hehehehehehhe. Tror nok det siste gitt.

290820072203oVCSMdNkq95ZmIl3Fb.JPG?53

THILE du er rå på Asp uten tvil å det var utrolig artig at du fikk det til igjen..........

GRATIS FRA EN GLAD FISKEKOMPIS.

:):(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o:o:o

Dere er gærne som bruker tid på slik fisk midt i laksesesongen :o:):(

Neida, sikkert moro :o

Gratulerer til Thile med bra asp !!!

Laksefiske er for den enkle, andre spisende arter er for sportfiskeren........... Det er der utfordringen ligger.

hehehehe nei da gleder meg som en unge til lørdag kl 1800 da legge jeg ut flua på Holmesland A, men fikk dårlig nytt i ste, Pero har skiftet før oss så da spørs det vel om det er noe igjen............. :):)

Vel unt Eivind :)

Egentlig ikke, denne fisken skal andre ha æren for hehehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_vla bra Erik, skjønner ikke hvordan du har det. :P Før gledet du alltid når andre fikk fisk, nå derimot bli du bare sur og inneslutta, kaster woblere langt avgårde uten at er knytt fast i fortomen lenger. Aner at du kanskje bør behandles av proffer snart altså, ja jeg mener før det er for seint.

Svein, til laksens fordel kan jeg si at denne aspen tok på en 6-7cm psykedelisk gul/orange Jensen lakse wobler. Ellers er laks for meg er synonymt med vinter fiske på "the big V" over kjølen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_vla bra Erik, skjønner ikke hvordan du har det. :P Før gledet du alltid når andre fikk fisk, nå derimot bli du bare sur og inneslutta, kaster woblere langt avgårde uten at er knytt fast i fortomen lenger. Aner at du kanskje bør behandles av proffer snart altså, ja jeg mener før det er for seint.

Svein, til laksens fordel kan jeg si at denne aspen tok på en 6-7cm psykedelisk gul/orange Jensen lakse wobler. Ellers er laks for meg er synonymt med vinter fiske på "the big V" over kjølen.

Skal være negativ til alt nå, finne huggestabben med en gang, og hvorfor skal jeg egentlig glede meg over andres fsik, gir jo meg null glede. Nei ny tid er på veg.

:P:D;)

Skal kunn fiske alene, ingen rapporter, ingen mobil med ut, nei nå skal det flakses i stillhet. :lol:

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Jeg kjenner jeg liker denne nye tiden allerede.

Grattis Thile!

se aldri lyst på livet ( i hverfall viss du ikke må) så kompoisen til meg.

Å nei du Trym, hvis det er slik at folk setter pris på at jeg ikke lager rapporter så blir jo effekten motsatt av det jeg ønsker, så da får vi forsatt pøse på.

Mitdstilt med store avsnitt................heheheh

Jeg og Thile har en liten inter konk og asp er en av artene, å i går fikk han fisken levert på et sølvfat av andre å nå ser det ut som jeg ryker på en stor gin flaske hehehehehe men jammen skal jeg klare å leve med det heheheh med glede. var utrolig artig det i går, Altså wobbleren er jo beskrevet, men de som kjenner walker light stengene fra BFT vet hvilken fight dette ble. Så knall morro er det rette orde, men i forhold til konken rotet vi det til for meg i går hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1, Jaggu bra at det verken var mobilen, gps'n eller jeg som ramla i vannet i går, bare ett brukt AA batteri.

:)

2, Nå har jo jeg fått tyn av deg i 8 måneder så du kan godt unne meg å ha klart bragden å passere deg i sammendraget. Desuten er det lenge igjen til årets slutt.

3, Asp blir nok ingen høydare for deg nei.

4, Skal like å se den dagen du drar alene uten mobil eller annen kommunikasjon, du er nok for sosial til å klare det i lengden.

5, Jada - jeg er glad i deg....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1, Jaggu bra at det verken var mobilen, gps'n eller jeg som ramla i vannet i går, bare ett brukt AA batteri. B)

2, Nå har jo jeg fått tyn av deg i 8 måneder så du kan godt unne meg å ha klart bragden å passere deg i sammendraget. Desuten er det lenge igjen til årets slutt.

3, Asp blir nok ingen høydare for deg nei.

4, Skal like å se den dagen du drar alene uten mobil eller annen kommunikasjon, du er nok for sosial til å klare det i lengden.

5, Jada - jeg er glad i deg.... :o

jewg i deg oxo heheheeh

:):D

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Thile!

Var selv utpå i går, gjedda var i farta, men jeg klarte ikke å kroke dem :wacko: tok ved båten og jeg rakk ikke å sette mothugg før fisken spytta ut. Fikk dog en fisk, som desverre var så dypt kroka at jeg måtte TA FREM DET RETTE UTSTYRET (som Baker Hookout, Knipex kraftavbiter) for å kroke den løs og slippe den uskada ut, kjipt det der. :(

Michael

Endret av Pikopath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Thile!

Var selv utpå i går, gjedda var i farta, men jeg klarte ikke å kroke dem :wacko: tok ved båten og jeg rakk ikke å sette mothugg før fisken spytta ut. Fikk dog en fisk, som desverre var så dypt kroka at jeg måtte TA FREM DET RETTE UTSTYRET (som Baker Hookout, Knipex kraftavbiter) for å kroke den løs, kjipt det der. :(

Michael

Et nytt bevis på at jeg har mistet taket på fiske. Fisket i samme vann og du opplever fart og spenning og jeg opplever katastrofetur :(:lol:

Synd med gjedda,vi får håpe det går bra, du har i hverfall gjort det du kunne........ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... og jeg opplever katastrofetur

HEI, HEI, HEI !!!! :wacko:

Har du ikke sagt til meg (til stadighet) at man ikke kaller en tur katastrofetur bare pga manglende fangst?!!!

Jeg har på følelsen at du ikke er i ferd med å miste taket, men at du kanskje har fisket nok Hvitfisk for en stund nå. For "vanlige" folk (som ikke er oppvokst i dyno eller noe slikt) er det grenser for hvor mye gjedde og vederbuk man kan fiske før man blir syk. Nå trenger du å fighte laks etter laks etter laks - helt til du har blitt frisk igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI, HEI, HEI !!!! :wacko:

Har du ikke sagt til meg (til stadighet) at man ikke kaller en tur katastrofetur bare pga manglende fangst?!!!

Jeg har på følelsen at du ikke er i ferd med å miste taket, men at du kanskje har fisket nok Hvitfisk for en stund nå. For "vanlige" folk (som ikke er oppvokst i dyno eller noe slikt) er det grenser for hvor mye gjedde og vederbuk man kan fiske før man blir syk. Nå trenger du å fighte laks etter laks etter laks - helt til du har blitt frisk igjen :(

heehehe oppservang i hverfall, og målet ble nådd. hehehehe

Skal bli artig å komme til mandal nå uten tvil, om det blir noe laksefight vet man jo ikke men det får da bli en bonus.

Når det gjelder "hvit" fisk så klår det i fingra etter gjedde 7+ size og tiden kommer jo bare nærmere å nærmere.

25.nov husker du det ?

Da fikk jeg og din bror 3 gjedder på over 5 kg med 7,5 og 8 som størt tilsammen på steinsfj. så tiden jobber for meg her i hverfall............. https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...l=steinsfjorden

:lol::(

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.