Gå til innhold
Fiskersiden

Dypt savnet


pikewallis
 Share

Recommended Posts

Som noen av dere vet så mistet jeg alt av fluefiskeutstyr ( uten stang,snelle og en svart tubeflue) når jeg var i mandal i helgen. Kløtete av meg uten tvil, men gjort er gjort.

Men kunne veldig ønske meg å få denne kofferten tilbake. Legger ut litt info her og som dere kan se sp har jeg sendt en melding ned til www.mandalelva.no så får jeg endlig håpe at de ønsker å hjelpe å legge det ut for meg.

Hei

Jeg hadde satt veldig stor pris på om dere kunne legge ut denne meldingen for meg på www,mandalselva.no

Lørdag 01.09.07 mistet jeg en svart tøykoffert mellom Holmesland A og Sandnes camping der vi bodde.

Tøykofferten ble dessverre lagt på taket på bilen, vi kjørte av sted å den har falt av på vegen ned.

Det lå 3 fluesneller i den, 3 klumper ( fluesnøre) 4-5 fluebokser + div annet fluefiskemateriall.

Jeg hadde satt veldig stor pris at de som eventuelt har funnet den kunne ta kontakt med Erik Walmann på telefon +4797972384.

Utlover finnelønn på 2000,-

Sneller å liner kan man erstatte men savnet av alle go fluene er det verste, det er fluer som har vært med meg i mange år å som har gitt mange flotte fiskeopplevelser.

håper på en positiv tilbakemeldig fra dere å at dere kan hjelpe meg å legge det ut.

Har meldt tapet på Øyslebø lensmannskontor og har også lagt igjen info på Møll bensinstasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.