Gå til innhold
Fiskersiden

Havål


mykabusa
 Share

Recommended Posts

JEG HAR BILDER AV ÅLEN! NOEN SOM VIL SE?

Trengs ikke, har selv.

Diger fisk, ingen tvil om det. Her ligger den foran en Ford Taunus 17M, ble jammen ikke plass til hele ålen på bildet.

35330_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/14386/35330.jpg

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjå www.fjordingen.no i første omgang! :)

Sorry at det tiok litt tid før svar kom!

Strategiske mål: 22,31 kg og 177 cm lang!

Tatt på DAM Sumo Royal 2,5 lbs karpestang, Super Baitrunner 6000-snelle, hadde gløymt meitespolen med multi på heime, så måtte nøye meg med 0,45 Stroft GTM, Mustad Pulley-rig med WMC-krok Shan O`Gussey (eller noko i den duren) str 6/0, sildebit uten agnstrikk (som òg låg att heime). Sena på takkelet gjekk av då eg skulle flytte på ålen med hendene etter at at den var komt opp på kaia.

Silkemjuke, men grusom styrke i utrasa. Måtte presse det eg turte heile vegen, og begynte å plukke meter for meter mellom utrasa etter ca ti min. Det heftigaste utrase var som ein vinsj som drog ut ca 40 meter, før det heile stoppa like silkemjukt opp som det starta. Kjente med ein gong eg stramma opp at dette var heftig og ein ny art - enten kveite eller havål.

Fisken tok kl 2235 ca og kampen var over på litt over 20 minutt ca.

DETTE ER DET MEST BRUTALE EG NOKON GONG HAR KJENT OG EG VAR RUSA PÅ ENDORFINAR HEILE MANDAGEN ÒG!!!

Når det gjeld stang og snelle var eg i grunn komfortabel - kanskje ikkje heilt før 40-meters-utraset var over. Då skjøna eg at eg hadde ein sjangse!

Havål anbefalst ABSOLUTT!!!!

HJELP!!! Korleis får ein lagt ut egne bilder på denne sida då??? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.