geiri Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Har lurt på dette en stund. Men det virker på meg som at skittfiske er en dumpingplass for utgående varer for diverse leverandører. Er dette kun en tilfeldighet eller drives det slik. En annen ting jeg forundrer meg over er det faktum at man surfer nettbutikken. Finner ett produkt man vil ha. Men når det kommer hjem i posten må man enkelte gang klø seg i hodet, det er helt andre produkter som dukker opp i posten en hva de har bilde av. Ved tilbakemelding / Klage er svaret ofte "det er desverre feil på bildet ja" Så da har dugjort de oppmerksom på at bildet og varen spriker. Har fulgt med noen ganger på ting jeg har klaget på. Det som forundrer meg er at selv etter klage og at de er gjort oppmerksomme på feilen og vedkjent seg feilen så klarer de enda ikke å rette den og legge ut nytt og riktig bilde Dette er dårlige greier!!! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polmak Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Har aldri opplevd noe slikt selv, høres merkelig ut? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovejan Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Det er virkelig synd hvis dette er tilfellet. Jeg har ikke handlet der selv, men det virker som skittfiske er kommet skikkelig i "siget" på markedet, og det er ikke noe god reklame det som kommer opp her Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Jeg har kun handlet der en gang, og det er ikke lenge siden. Bra produkt og pris, service og leveringstid var veldig bra i mitt tilfelle. Stein Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geiri Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Det er virkelig synd hvis dette er tilfellet. Jeg har ikke handlet der selv, men det virker som skittfiske er kommet skikkelig i "siget" på markedet, og det er ikke noe god reklame det som kommer opp her At de har fått fart på bena er nok sant. Jeg er ikke ute etter å ødelegge for noen her, missforstå meg rett. De har vært imøtekommende og tilbyd meg pengene tilbake om jeg returnerer varene. Men det blir ofte for dumt. Man handler for feks 500,- betaler 120,- i porto for å få varen og skal man returnere den må man ut med nye 120,- om ikke mer. da har man betalt posten 240,- + for å gi fra seg 500,- for å få de tilbake. De ganger dette har skjedd meg har jeg valgt å beholde varene. Jeg leverer fortsatt min ordre inn til skittfiske, feilprosenten er vel minimal. De har jo ett enormt utvalg og mange artikkler, som jeg har forstått det så selger de mye på buffering å da er det kanskje ikke alltid like lett å holde orden på bilder og produkter. Men mener fortsatt at de burde tatt det ekstra taket og forandret bildet når de blir oppmerksomme på at det er feil. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laksefiskern Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Jeg har ingen erfaringer med Skittfiske selv.Jeg uttaler meg mer som en representant fra en leverandør sin side: På denne tiden sitter leverandører med årets produkter de gjerne vil få ut fordi nye 2008-produkter er på gang. Således selges disse til fordelaktige priser til butikkene - som ofte gir store rabatter til sine kunder igjen. Det er et begrenset volum av disse produktene, men sortimentet er kanskje stort. Sett fra en nettbutikks side skal man være superraske til å oppdatere nettsiden til det faktiske antall enheter man har og det er vel ikke alltid like lett når volumet er litet og antall produkter stort? Jeg vil ikke med dette "frikjenne" skittfiske - men det er kanskje en ting å tenke på? Praksisen med å sende ut andre varer (kanskje synonymvarer) enn de som er bestillt kan jeg ikke svare på. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geiri Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Jeg har ingen erfaringer med Skittfiske selv.Jeg uttaler meg mer som en representant fra en leverandør sin side: På denne tiden sitter leverandører med årets produkter de gjerne vil få ut fordi nye 2008-produkter er på gang. Således selges disse til fordelaktige priser til butikkene - som ofte gir store rabatter til sine kunder igjen. Det er et begrenset volum av disse produktene, men sortimentet er kanskje stort. Sett fra en nettbutikks side skal man være superraske til å oppdatere nettsiden til det faktiske antall enheter man har og det er vel ikke alltid like lett når volumet er litet og antall produkter stort? Jeg vil ikke med dette "frikjenne" skittfiske - men det er kanskje en ting å tenke på? Praksisen med å sende ut andre varer (kanskje synonymvarer) enn de som er bestillt kan jeg ikke svare på. I det store bunndraget så gagner jo dette oss forbrukere. Og jeg har gjort gode handler både hos skittfiske og andre som jeg selv vil kategorisere som VARP på utgående modeller. Det som var godt nok for de aller fleste i 2006 er nok godt nok for meg i år og de neste 5 årene selv om det kommer nye modeller. I den senere tid har jeg også lagt merke til at de er flinkere med å merke "Utgående produkter, nye skal inn" De er kanskje oppmerksomme på dette? Har de fått tilbakemeldinger før? Det kjedligste som er er jo å tro at man gjør ett varp på en artikkel. For så å finne "Arvtageren" på introduksjonstilbud til samme pris senere. Merking av utgående produkter burde være ett kriterie. Tror ikke denne merkingen hemmer salget, men da slipper kjøper å føle seg "lurt" i ettertid? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taxisvein Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Har handlet 8 ganger hos skittfiske og er kjempefornøyd. Siste ordre kunne de ikke levere den snellen jeg hadde bestiklt. Da ringte de og tilbydde meg en annen (dyrere) snelle til samme pris. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triturus Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Du har nok hatt veldig uflaks. Har handlet der selv, både via postordre og i butikken, og har ingenting å utsette på dem. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geiri Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Har handlet 8 ganger hos skittfiske og er kjempefornøyd. Siste ordre kunne de ikke levere den snellen jeg hadde bestiklt. Da ringte de og tilbydde meg en annen (dyrere) snelle til samme pris. Har jeg vært max uheldig? Nå skal det sies at jeg aldri har hatt problemer med fiske redskaper. Det er her snakk om klær som avviker mye fra bilde til det mottatte produkt. Du har nok hatt veldig uflaks. Har handlet der selv, både via postordre og i butikken, og har ingenting å utsette på dem. Mulig jeg har hatt uflaks. Men det har ikke tatt motet fra meg, Eneste som er forandret er at jeg heretter kommer til å gå til en forhandler når klær til turen skal innkjøpes. Jeg har ny ordre på gang hos skittfiske, denne gang på fiske redskaper. Jeg er glad nok i butikken til å legge igjen store deler av mine innvesteringer i en fabelaktig hobby hos dem. Med fabelaktig utvalg og priser som smaker er det vanskelig å ikke bli glad i en slik butikk. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Med fabelaktig utvalg og priser som smaker er det vanskelig å ikke bli glad i en slik butikk. Tipper du havna på julekortlista hos skittfiske nå. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Ørud Skrevet October 7, 2007 Rapporter Share Skrevet October 7, 2007 Skitt fiske har hatt problemer med å få registrert seg i forumet og dermed ikke fått svart. Jeg videreformidler svar til jeg har fått sjekket ut problemet med registreringen: Hei Vi har som policy i vår bedrift at våre ansatte ikke skal bruke forum av denne typen til verken varesalg eller markedsføring av våre produkter. Vi skal heller ikke benytte forum som dette for å sverte andre butikker, privatpersoner eller leverandører. Men vi føler nesten at vi må gjøre et unntak denne gangen da vi både har fått flere mailer og telefoner til vår butikk pga denne tråden. Vil gjerne redegjøre for de utsagnene som har kommet: 1. Er skittfiske en dumpingplass for utgående varer? Etter en sjekk i dag har vi 8900 varelinjer på vår nettbutikk. 95% av vareutvalget er årets modeller på stenger, piggvarer etc. Innimellom gjør vi som alle andre butikker og kjøper varer som har godt ut eller går ut neste sesong. Dette er som regel rabatterte varer som vi selger meget gunstig til våre kunder. Håper dere som kunder er glade for dette, da man kan få meget bra utstyr til en rimelig penge. Skittfiske er ikke en dumpingplass for leverandører og kommer heller aldri til å bli det. 2. Produkter på nettet stemmer ikke overens med det som blir levert? Skittfiske skal til enhver tid levere varer i samsvar med produktbildet og produkttekst som er på nettbutikken. Det hender selvfølgelig i vår bedrift som i alle andre bedrifter at det skjer feil. Det er selvfølgelig beklagelig vist du som kunde har opplevd dette og ikke tatt kontakt med oss. Det skal ikke forekomme fra vår side at det blir svart på telefon at produktet har feil bilde. Om slikt forekommer skal det umiddelbart rettes på nettbutikken vår og kunden skal da kunne angre kjøpet og få dekket alle sine kostnader. Håper du som kunde tar kontakt med oss om de produkter det er feil bilde/tekst på. Vi er en forholdsvis nystartet butikk, men til tross for det har vi tusenvis av kunder i det ganske land. Vi skal hele tiden bestrebe oss på å bli bedre på det vi holder på med. De beste tilbakemeldinger er kunder som føler at de ikke har fått den hjelp, servise eller på annen måte mener de ikke får den hjelp de har krav på. Dette er ting vi tar opp med en gang og rydder opp i. Om du som kunde har blitt behandlet på måten du beskriver i mailen, ønsker jeg du tar kontakt med oss så fort som mulig så vi får klaret opp i dette. Ønsker at du tar slike ting direkte med daglig leder og ikke bruke forumet til dette. Til slutt vil jeg si at de som driver dette forumet gjør en kjempe jobb. Lykke til i framtiden Mvh Daglig leder skittfiske Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øysteiin Skrevet October 7, 2007 Rapporter Share Skrevet October 7, 2007 Har positive og negative ting og si om skittfiske. Men de negative er ordnet opp i Kan si at stanga jeg skulle handle hadde dem ikke inne. Fikk en stang som var dyrere og bedre til samme pris Kan si gliset ble stor når pakken kom ja:) Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rigor Mortis Skrevet October 8, 2007 Rapporter Share Skrevet October 8, 2007 Storfornøyd med skittfiske. Har dog ikke handlet klær der, bare fiskestenger..... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.