Gå til innhold
Fiskersiden

VIKTIG INFO!!! Til alle brukere


Remy
 Share

Recommended Posts

Det kan forekomme nedetid ila kvelden og morgendagen da flytting av sidene ser ut til å skje i kveld. Sidene skal over på nye servere og domene skal flyttes. Man kan oppleve noe nede tid siden forumet må stenges for å hindre data tap i tiden det flyttes. Videre kan det bli nedtid i forbindelse med DNS endringer på domenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at dette tok tid, men nå er det gjort. Vi er endelig på nye servere. Det var mye rot til og fra med den ISP vi hadde gjort avtale med, og til slutt kom det frem i dagens lys at vedkommende leverandør ikke klarte å levere pakken vi hadde avtalt. Dermed ble det haste oppdrag på fredagen å skaffe ny ISP, og etter en anfebaling fikk vi tak i en ISP med UTMERKET support og super rask behandling og registrering. Mange av dere er jo inne på vår nye DNS allerede og kan ta forumet i bruk. En annen utfordring var å tweake forumet til å støtte nyeste mysql versjon, siden det ikke har blitt (kremt) oppdatert av forumadmin på votter og vinter støttet ikke denne versjonen den nyeste mysql. For å si et slik, jeg måtte endre ca 70 linjer med koding i div filer. Så nå skal jeg snart oppdatere forumet og jeg så blir det gjort :) Nå tar jeg en øl og en velfortjent pause etter nesten 70 timers jobb med dette (dag og natt).

Hvis noen skulle få noen feilmeldinger, vennligst send meg PM eller skriv det i en post her. Takk

# feil # Poster som er lest ser fortsatt ut som ulest, dette blir rettett opp etter oppgraderingen av forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foregår vedlikehold - det står jo det, gutten.....

Så lenge det ligger en slik melding der er det "styrt" nedetid - om man derimot skulle få delvis "kryptiske" feilmeldinger eller serverfeilmeldinger er det noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.