Gå til innhold
Fiskersiden

Hva er det mest spesielle du har spist?


Gjest los
 Share

Recommended Posts

Husker godt en "kylling" middag jeg fikk servert på en restaurant i Ebel es Saqi (mens jeg var tjenestegjorde i UNIFIL), den hadde liksom ingen vinger. Så heller ut som 4 bein. Smakte godt, så jeg spurte ikke noe mer. Litt liten var den også..... :):P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolest-sushi, grilla eremittkreps, grilla og kvitvinsdampa strandsnegl og albueskjell, trost i gryterett (servert som vanleg gryterett av min spøkefulle, jaktglade bror) og grilla raudpølse (sjøpølse).

Hmmm...skolest sushi ja, det kan jeg lage. :)

Eller skal jeg kalle det selvfisket skolest sushi, sånn bare for å gjøre det litt mer spesiellt hehe.

Spiser stort sett bare mat jeg, slik som 12 porsjoner karamellpudding etter middagen eller rått kamskjell(nam).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maur, maggot og rumpetroll. alle tre som følger av en "Døh! Du tøkke ete..." Ellers den råtne haien fra sagaøya. Smaker som om noen gnir munnen din innvendig med stålull samtidig som de urinerer i svelget ditt. Tror jeg. Ubeskrivelig drittsmak i alle fall. Godt man hadde nok flasker svartadaudir å skylle ned med. Alligator, fersk fra elva. Helt ok, men ikke sjokkerende digg. Hoggorm. Smakte som kylling. Dvs, alt man ikke klarer å bestemme smaken på sies vel å smake som kylling, så jeg vetta fanken hva det egentlig smakte. Uansett helt ok. Spurv og trost. Temmelig lite kjøtt på beina, så fikk ikke akkurat så mye ut av det...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.