Gå til innhold
Fiskersiden

Drømmetur til Canada


vaskerelva
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:( Det er godt å sjå stoor laks fanga av ein glad laks :D , Brynjar! Trur eg og må ha ein tur overthere når eg vert gammal og grå. :D

Eg trudde du allerede var i den kategorien Even.

Når det er sagt er en slik tur verdt alle pengene du bruker..... Flott natur, sivilisert, fine fiskeplasser og masse stor laks, tar gjerne en tur med deg og resten av Storda gjengen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trudde du allerede var i den kategorien Even.

Når det er sagt er en slik tur verdt alle pengene du bruker..... Flott natur, sivilisert, fine fiskeplasser og masse stor laks, tar gjerne en tur med deg og resten av Storda gjengen. :)

:D Gammal ja, grå nei. :P Grattis med seier på Stadion ikveld, ungane slepp vell å gå i troillongadrakt på ei stund no...... :D Godt å sjå at du kan læra den lille dansken å kjøyra laks utan å gå på ræv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Gammal ja, grå nei. :P Grattis med seier på Stadion ikveld, ungane slepp vell å gå i troillongadrakt på ei stund no...... :D Godt å sjå at du kan læra den lille dansken å kjøyra laks utan å gå på ræv :o

Ikke helt enkelt å be en Danske med ADHD om å ta det med ro når man kjører laks "vet du" men,men

Han greide da og holde seg på beina ganske ofte synes jeg.....

Med så mye laks i elva gjorde det ikke noe om man gikk på ræv av og til. Bare å hive uti igjen

vente i noen sec og så "FISH ON".

Hadde vært noe for deg dette Even....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.