Gå til innhold
Fiskersiden

Samsung digimax s700


Milo
 Share

Recommended Posts

Et kamera kan da umulig ta kvelden pga feil batterier hvis ikke det er feil spenning? I alle kameraer er det jo "rom" som bare den rette typen batterier passer i. Det høres mer som om selger prøver og fraskrive seg ansvar for å repare eller gi hun et nytt kamera. Sinnsykt mye sleipe selgere i diverse butikker rundt forbi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan ikke nekte henne retur/reklamasjon pga det.

I bruksanvisningen så står det feks 4xlr06 el. og kanskje, bare kanskje hvilke batterier produsenten anbefaler å bruke.

Men nå er det jo slik at batterier er standariserte greier.

Ett LR06 batteri er ett LR06 batteri uansett om det er oppladbart eller ei. Eller hvor Mah etc det har. Det er fortsatt ett LR06 batteri.

Og om kameraet går i stykker av at man bruker riktig type batteri...

Ja da har de en seriøs feil i hele produksjonen sin.

Jeg for min del vil tro at her ser selger ett kvinnemenneske komme inn, klager på en vare. Selger prøver å slu seg unna å legge skylden over på forbruker.

Dette blir iallefall min synsing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gode erfaringer med Ikea batterier, tror faktisk de kom best ut når tv2 hjelper deg testet batterier. De som gikk fyken hos meg var noe billige greier fra nille.

Hvis det ikke er tegn på syrelekasje så er sannsynligheten stor for at selger prøver og sno seg unna i denne saken her tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker i IKEA batterier i alle fjernkontroller, mus og tastatur.. ingen smelting her i gården.

Selvfølgelig skjer det ikke alltid, og somoftest så går det bra. Håper for din del att du ikke vil oppleve det heller. Men eg hadde ALDRI tatt sjansen på å bruke dei i dyrere instrumenter.

Testen på batteri som Ikea gjorde det skarpt på var en ren pristest der det blei regnet ut pris pr. brukstime. Ikea har vanvittig billige batterier, og middels levetid, og kom derfor bra ut.

Ett tips for den som bruker mye batterier er å kjøpe industripakninger i en proff jernvarehandel. Her får du kjøpt Duracell, Panasonic eller andre kjente merker til en brøkdel av prisen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har og brukt de en del.. men kjerringa hamstrer no så inni hampen batterier (og telys) når hun er på IKEA :lol:

kjenner til det, men har "banket" det inn nå så batterier fra ikea kommer heldigvis aldri i hus mer. Ja, glemte forresten at ene x360 kontrollen min ble så varm at Leifen svei seg på henda når han spilte. De gule ikea batteriene var kokvarme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.