Gå til innhold
Fiskersiden

Hva med Tica sneller


Tonulltre
 Share

Recommended Posts

Hei.

Er det noen som har erfaringer med Tica sneller?

Lurer på typen: Tica Sea Spirit SS348 med LC.

Skitt fiske har de til under 500 kr.

Hva tror dere om den?

Er en kamerat som har det, og de er å blir ubrukte, og å stå i skapet tåler de i alle fall. Er ikke noe storslager blant trollere har jeg fått inntrykk av. Hva skal du bruke snella til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froesak

kjøpte 6 tica sneller. Brukte dem i en sesong og nå har jeg byttet dem ut med daiwa de var kort sagt bare noe dritt. to streiket telleverket på en ble knarren borte på og en røk den knappen man slår av og på knarr.

Og når det gjelder brems så er det kun av/på prinsippet Jeg har hatt mye dritt av forskjellig slag igjennom åra men Tica er det største jeg har hatt.

Endret av froesak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det noen som har hatt endel feil med dem. telleverket er ofte det som går først. Men på den andre siden vet jeg om mange som har disse snellene og er veldig fornøyd, heller aldri hatt noen problemer. Selv har jeg 2 stk, og disse har vært feilfrie med unntak av att den ene enkelte ganger henger seg opp på telleverket.

Uansett så er det veldig mye snelle for pengene for under 500kr! EnAbu red devil eller lignende low end sneller koster like mye, og er bare sorgen i forhold! Selvfølgelig får du mye bedre sneller, men dette koster også mye mer. Men hadde nok ikke kjøpt snellen til fullpris, da hadde jeg valgt noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er den samme som froesak sin. Disse snellene er IKKE verdt prisen. Kjøpte to av disse for et par år siden og begge er nå ubrukbare. Telleverket virker 1 av 5 ganger. Knarren har sviktet og bremsene er heller ikke bra. Styr unna.

Eneste rimelige snella som har fungert bra for meg er Kinetic Seacraft 30 AC(ca 500 kr).

Men vil anbefale deg Daiwa SG47LCA(800 kr hos Skittfiske) eller Tecota 600LC hvis du har god råd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er det noen som har erfaringer med Tica sneller?

Lurer på typen: Tica Sea Spirit SS348 med LC.

Skitt fiske har de til under 500 kr.

Hva tror dere om den?

- Har 10 stk....Alle like dårlige :D Hadde store forventninger til disse snellene, men de holder ikke mål over hodet !

- Legg heller på noen "røde lapper" og kjøp Daiwa'n.

Tro meg, det vil lønne seg i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Har 10 stk....Alle like dårlige :D Hadde store forventninger til disse snellene, men de holder ikke mål over hodet !

- Legg heller på noen "røde lapper" og kjøp Daiwa'n.

Tro meg, det vil lønne seg i lengden.

Har dere gitt tilbakemelding til Sølvkroken ? Om Sølvkroken ikke får tibakemelding blir det vanskelig å gjøre noe med kvaliteten.

Uff som jeg savner 875 LC serien fra Penn! Av sneller med teller til havfiske finnes det ikke noe bedre.

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en kamerat som har det, og de er å blir ubrukte, og å stå i skapet tåler de i alle fall. Er ikke noe storslager blant trollere har jeg fått inntrykk av. Hva skal du bruke snella til?

Skal jo bruke de til trolling.

Har allerede et par stykker som så vidt har vært prøvd littegrann.

Men...blir jo noe betenkt av tilbakemeldingene her da....!!! :):glare:

Spørs om de ikke skal få lov til å fungere som reserve sneller...... ;)

- Har 10 stk....Alle like dårlige :) Hadde store forventninger til disse snellene, men de holder ikke mål over hodet !

- Legg heller på noen "røde lapper" og kjøp Daiwa'n.

Tro meg, det vil lønne seg i lengden.

Ok. Da gjør jeg nok det...

Kan jo ikke gå glipp av Eiker`n øretten pga.drittsneller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.