Gå til innhold
Fiskersiden

Fisketur på Stord


Joost.L
 Share

Recommended Posts

Tysker Thomas og eg trosset vinden og leitet etter nye fiskeplasser idag.

Etter å ha vært innom endel brukbare plasser som måtte vente til senere anledning pga sterk vind kom me over DEN flyndre plassen. Her var det ikkje vind og stengane ble satt ut.

Siden vi fisket det 3 siste timane før full fjæra hadde eg ikkje de største forventningane, og slik ble da.

Thomas fekk en mini lange og eg ble fiskelaus. Men denne plassen kommer garantert til å levere gromme flyndrer, muligens av forskjellige slag :D Så utover senvinteren skal det nok bli noen rapporter fra denne kanten for vi håpe, og muligheter for den helt store kan eg ikkje helt sjå vekk ifrå <_<:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer rapport i morgen kveld, gutter. Ganske så fornøyd ja, og Team Tåka har begynt poengsankinga. Håper bare de to andre slaskene gjør jobben sin. <_<

Hva var spesielt med den nye flyndreplassen, Joost, sida du fikk et veldig positivt førsteinntrykk av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer rapport i morgen kveld, gutter. Ganske så fornøyd ja, og Team Tåka har begynt poengsankinga. Håper bare de to andre slaskene gjør jobben sin. :)

Hva var spesielt med den nye flyndreplassen, Joost, sida du fikk et veldig positivt førsteinntrykk av den?

De to andre slaskene???

Skal prøve og gjøre mitt jeg. Får bare håpe "long john" får fisket litt også <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.