Gå til innhold
Fiskersiden

Hit skal vi til våren...


crazycarper71
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av Remy Ekornseter

Skjønner det Thomas! Men bra du fattet poenget mitt og da [ :( ] Og, har du flere bilder en den ene av den karuss/karpehybriden fra Ulsrud, eller kanskje andre du har tatt?

Og lykke til, dere er jo en bra gjeng som drar, så det blir vel tatt en del stor fisk, hørt rykter om gutta på 20kg+ som blir satt ut!! Får håpe dere får et par fine og da [ :D ]

Tror det ble lagt ut et bilde av en hybrid fra Sluppan her en gang, skal se om jeg finner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som skjer, men om du går til slutten av adressen etter at vinduet har åpnet seg, og legger inn et vanlig space (mellomrom alså)etter hele adressen og så trykker enter så funker det. Dette er et gammelt triks fra Geo****ties, når folk linka bilder der så fikk man de heller ikke frem, fordi geo****ties ikke tillot eksterne linkinger. Om det er problemet her, vet jeg ikke, men spacen funker i jaffal.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av pma

Vet ikke hva som skjer, men om du går til slutten av adressen etter at vinduet har åpnet seg, og legger inn et vanlig space (mellomrom alså)etter hele adressen og så trykker enter så funker det. Dette er et gammelt triks fra Geo****ties, når folk linka bilder der så fikk man de heller ikke frem, fordi geo****ties ikke tillot eksterne linkinger. Om det er problemet her, vet jeg ikke, men spacen funker i jaffal.

Michael

Nope, fortsatt ikke noe bilde... Nå bruker jeg Opera, det kan jo være derfor... Jeg får fortsatt bare opp et image-ikon... [ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassien er vel en av verdens mest kjente innsjøer for karpe i v-rekstørrelse, og det hender at gutta kroker noen gigamaller der også. En sjelden gang får de opp en slik, men for det meste ikke. Nok av folk som har blitt tauet rundt i timevis i gummibåt der. Så Cassien er gammelt nytt. Utover det ingen grunn til å være redd for mallene, men det har skjedd at badende hundevalper har blitt tatt. Karpene er harmløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare være enig meg KIS her, Piggskate eller andre bruskfisk kan ikke sammenlignes med ei overfora feit(stygg, spør du meg)karpe.

Men alle har sin egen fiske-interesse så jeg skal ikke si mer om hva jeg mener om c/r karper.

De bildene av ei "vanlig" karpe ser da mye bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.