Gå til innhold
Fiskersiden

Første fisketuren dette året.


oohaga
 Share

Recommended Posts

Endelig hva det dags å komme seg ut å prøve fiskelykken igjenn. Tenkte jeg skulle prøve meg litt på "flyndrefiske" så jeg hadde laget meg takler og lodd for dette.

Fikk opp ipod`en med nymonterte varslere ca.kl 21.30 på en plass som jeg hadde god tro på (Sandbunn etc..) Det røsket i stanga å hylte i den ene varsleren etter ett kvarter, det kjentes jo ut som en aksetabel flyndre, men hva dukket opp? Jo en 1,5 kg Torsk, på Sandbunn! Den neste timen fikk jeg 3 småtorsker til, så dere kan si jeg berget middagen, men det hva jo flyndre jeg skulle ha :D

Etter dette ble det ganske stilt, hadde ett par "smårunn" men uten fisk på land.

Det hva kald vind i fra sør i begynnelsen, men avtok etter vert som natten nærmet seg. Pakket i bilen i to tiden.

PS! Magesekken til den ene Torsken hva fyll i silderogn, så då har vel silda kommet til vestsiden?:)

OOhaga

43377_s.jpg

Endret av oohaga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten hvilket agn brukte du?

Det hva reke og makrell.

Grattis med middag! Er det den største ipod´en du har fått tak i eller?

:lol:

Sorry, en skriveleif , det skal jo være tripod :) den heter foresten Tripod Deluxe 6' så den er vell ikke av dei største ;)

Endret av oohaga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.