Gå til innhold
Fiskersiden

Helge's bildetråd.


Helge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takkar så mykje til alle. :D

Første bildet kan med hell croppast syns eg :P

noko slikt?

Enig i at det er et godt forslag, Asmund. Ellers viser ikkje fiskevatn.no kvaliteten på bildene da dei komprimerer nesten 1:10

Her er et som er lasta opp til fotoknudsen. Størrelsen er redusert til 1500x1000 men komprimeringa er minimal:

200120112131d27bbd42add0402ab002fb9c1311.JPG?42

Reiser du på ferie med f*300?

Fine bilder som vanlig :) Hvordan er k-5'en? Jeg hadde tenkt å oppgradere jeg også, men jeg gikk på en begrenset smell i steden :P (les: limited)

Eg reiser på ferie med 16-45mm, 100mm Macro + ringblits og F* 300mm++. 300mm var det objektivet som vart klart mest brukt denne gangen.

K-5 er heilt fantastisk og det er berre å starte sparinga. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å slite nakken av meg etter ei uke i London med kx + kitlinsa rundt halsen. Tror da300 kanonen får ligge i fred om jeg ikke skal på foto-tur hehe:]

da15 og 70 limited er underveis, men jeg greier ikke helt bestemme meg for 35 macro eller 40 pannekake. Det er jo de to brennviddene blandt limitedserien som minner mest om et "walk around" objektiv. Ikke sikkert jeg liker noen av de engang, men eneste måten å finne det ut på er å bløgge bankkontoen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kiting bilda er råbra og geniale! ;) Syntes ikkje 300mm var for langt heller, fikk frem detaljene bra! :)

Kommer det bilder av deg i kiting action og?? :closedeyes:

Takkar så mykje, Mats. ;)

Ingen bilder av meg dessverre. Skulle utpå med Yeaser dagen etter men da var det slutt på vinden resten av veka. Det var synd for eg fekk fri tilgang til kite og vindsurfingutstyr av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.