Gå til innhold
Fiskersiden

Konkurranse.


Nils Master
 Share

Recommended Posts

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå vet jeg ikke hvor stor lillebroren din er, men råtipset mitt på den laksen er 4,2 kg.

Når det gjelder far din sin, tipper jeg den er 6 blank.

Edit: obs! var visst litt seint ute........

Endret av Nils Master
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg husket vekta på fisken til farim, og han var litt verdensmester en stund da :D

Og tømte Mao fullstendig for mark ;) Da var du blid Mao, he-he.

-"Husker kommentaren fra ham enda (vi fikk ikke noe akkurat den kvelden):

-"Je skjønner egentlig ikke hva dere driver på med, får dere itteno dere da"? :lol:

Men hvem var det som berga laksen ut av elva, etter en vill og panikkartet kjøring ? :D

Og hvem var det som berget Maos knallfine s-ø med et tigersprang akkurat idet den løsnet ved vannkanten og var på vei ut i elva ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,8546989

NilsMaster du er ikke for sent ute - har ikke fått fasiten.

Har nå fått tak på bildene mine igjen, men husker ikke hvordan linken legges ut for å få bilde opp. Får lagt ut slik at dere kan klikke på den, men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,8546989

NilsMaster du er ikke for sent ute - har ikke fått fasiten.

Har nå fått tak på bildene mine igjen, men husker ikke hvordan linken legges ut for å få bilde opp. Får lagt ut slik at dere kan klikke på den, men.....

Gå inn der du har bildet ditt lagt ut på nett. Høyreklikk, kopièr hele url-adressen.

Innlegget ditt: Høyreklikk, lim inn.

Jeg må merke hele adressen (linken) etterpå og trykke "sette inn bilde" (treet) for at img kommer foran og bak linken eller slik at linken (bildet) vises på skjermen.

Sjøørrreten er 1,2kg.

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sø jeg har lagt ut vi tipper på :D

Mao har godkjent mitt svar-ædabæda :lol:

He,he, mannen har gått tom for laksebilder

;)

Nå kommer pinglene !

Kan sende deg noen lurebilder fra elva. Hvor mange 100 skal du ha (det fine, ingen personer på bildene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange bilder men veldig mye ligger på vanlig film så det må scannes (har ikke tid nå). Har også noen liggende på fiskevatn.no o.l. men finner ikke ut hvordan jeg skal få tilgang til de igjen.

Har en som jeg skal legge ut etterhvert, men har noen som ville vært litt verre :D

Ellers så har vel KIS allerede brukt opp laksen sin og derfor kommer det noen andre fisker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, den første der så ikke så stor ut synes jeg .)

Sjøørreten må vel kalles en bonusfangst, var ikke jeg som fikk den men jeg stod ved siden av når den noe overraskete fangstmannen dro den opp. Fisken tok under hurtig oppsveiving av nevnte pilk og hadde en K-faktor på 1.1-under isen i februar....

Jeg har noen lakser igjen enda... eller-svidder da ;) Det er nok ikke noe vits å legge ut persen min heller tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor er den pilken på bildet da? Sånn ca......

Åj, den første der så ikke så stor ut synes jeg .)

Jeg har noen lakser igjen enda... eller-svidder da ;) Det er nok ikke noe vits å legge ut persen min heller tror jeg....

Smålaks er litt gøy å legge ut det, vanskeligere å tippe. Tror jeg har noen bilder av "katastrofesmålaks" fra 2007 jeg også, de var ikke gode å gjette vekt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katastrofelaks ja :) For ikke å snakke om 1998 ! Snitt på 1,4kg max. (de hadde stukket av fra Skauga, Rissa).

Men kjære Mao, driver du og villeder det ekslusive panel her nå ? Litt tidlig til konjakken nå vel :lol:

Var ikke far din sin rundt 5kg. eller en tanke høyere ? (5,5kg. ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.