Gå til innhold
Fiskersiden

Konkurranse.


Nils Master
 Share

Recommended Posts

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

5.4

YES! Gratulerer!! :lol:

Dato: 04.07 2003 Kl. 20.35. 5,4 kg, 81 cm. Tatt på Mankala wobbler, Stang: Berkley Safari 11 fot spinn, Snelle Ambassadeur 6500 C Syncro. Blank hunfisk med lus. Regn. Vind:Bris

Notater: "Ved Hella.

Først så jeg Kjell-Erik ta en oppe ved campingen. Jeg dro nedover og en stund etter kom Hans og Ingrid nedover. På grunna fikk Ingrid en ganske stor en. Så var det min tur. Etter å ha prøvd Kuusamoen på grønn sone begynte jeg med wobbleren og dorga oppover. Jeg kjørte laksen fint - men når jeg så hvordan den satt fikk jeg lyst til å kleppe den ganske fort. Den satt i EN krok - helt ytterst. Kleppa dermed litt dårlig. Jeg fikk den store skjelven etterpå. Gunnar ble 53 år i dag."

Tar du neste??

Endret av Laksefiskern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok litt feil av størrelsen på Tassen din :lol:

Kommer en ny herfra...

Ellers har jeg lagt til litt mer opplysninger om den første laksen min. :)

......................................

For å tilfredsstille Gabrielsen; her er LAKS! etter hans mening... småbrun:

1102200814084766J6ke9wULxO.jpg?54

Notater:

Laks nr. 116.

Dato: 25/9 2003 Kl:17.55, Stang: Berkley Safari spinn 11 fot, Snelle Ambassadeur Mørrum M6600 CL, Sluk: Kuusamo Räsenen. Vær: Ingen notater. Vind:Bris.

Ved vika.

Etter å ha mista en ved elva ved campingen og en ved grunna, satt jeg og holdt i stanga. Denne hogg realt og jeg rappa til - hard. Jeg fikk adrenalin fra første stund - kanskje fordi jeg allerede hadde mista to i dag. Jeg kleppa den i første forsøk - etter en intens kamp for å få den inn til båten. Etterpå SMS'a jeg, med stanga i stangholderen. Således fikk jeg ikke de to andre laksene som beit - også ved vika.

Og vekten er?

Endret av Laksefiskern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.