Gå til innhold
Fiskersiden

En liten tur på bølgan blå.


Rønsingen
 Share

Recommended Posts

torrybra: Har slitt med ræv fiske rundt om kring i fra land siste tiden jeg også, men hadde et håp om at ting hadde bedret seg etter denne turen. 6 timers fiske med fire stenger og kun ei sypike som fangst på fredag vitner dessverre om noe annet....

Var en liten tur på Bontelabo etter jobb i dag. Begynte bra, to hyser på ca 1,5kg. En av fremmedarbeiderene ved siden av oss dro en glassvar på rundt kiloet rett nedenfor kaien omtrent samtidig. Desverre ble vi avbrutt av helt utenomsportslige ting like etterpå. https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=31592 Men det ser ihvertfall ut som det er fisk og få på Bontelabo, om vi våger og fiske der er en annen sak da!

Endret av torrybra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en liten tur på Bontelabo etter jobb i dag. Begynte bra, to hyser på ca 1,5kg. En av fremmedarbeiderene ved siden av oss dro en glassvar på rundt kiloet rett nedenfor kaien omtrent samtidig. Desverre ble vi avbrutt av helt utenomsportslige ting like etterpå. https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=31592 Men det ser ihvertfall ut som det er fisk og få på Bontelabo, om vi våger og fiske der er en annen sak da!

Glassvar på Bontelabo er jo slettes ikke dumt... må kanskje ha meg en tur dit i morra da. (Men får ha på meg flytedress :) )

Der ja! Endelig litt poengfisk gutter. Fisket fra land har forsåvidt sugd ullbind her og, bortsett fra et par flytebrygger som har levert grei fisk

Her i området så har ikke engang flytebryggene levert annet en småfisk... begynte virkelig å lure på om jeg hadde mista helt teken på å få fisk i det hele tatt innen denne turen. Men får håpe det var et vendepunkt så du slipper å ta alle poengene alene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.