Gå til innhold
Fiskersiden

lake tur fra båt .Guiding med full klaff


link
 Share

Recommended Posts

Turen ut starta men meg og Torsve etter gjedde mens det enda var lyst .2 timer med 0 fisk men så slo det til på stanga mi fisken var helt rabiat :) Men desverre var den ikke mer en ca 2kg :) Så ringer Dæljern

han var straks på båt havna .så var det rett ned på hemligsted og fiske lake :) dæljern var først ute med

fisk på rundt 2kg som han mista ved båt ripa etter litt grin og sparking var han i gang igjen :lol: og treffer bunn med søkke 2 sec etter drar han jaggu en til :rolleyes: 900gr

og en glad deljern var ett faktum he he . han slipper så ned igjen og får jaggu en på 1200gr så var det min tur jeg fikk en på 900gr og en på 950gr og mista så fler Torsve fikk en på 600gr og en på rundt 900gr

grei tur Dæljern fikk ny art og da var det fullkommen tur :D .Båt blir det mer av bilder kommer i morgen

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en utrolig fin tur gutta!! nå er jeg igang... nå blire lake mange kvelder framover ja! :lol:

det er nesten ikke så jeg trur at jeg fikk første laka og fikk lake i det hele tatt.. hehe :rolleyes:

bare si fra om jeg kan bli med igjen engang, så er jeg der på flekken!!! :)

Trist med den første som slapp da.. men jeg er happy som få uansett! Takk Link :)

Endret av Dæljer'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått det bekreftet engang for alle,Link er en beste lakeguiden i norge...

er ikke ofte jeg for en telefon fra min venn dæljer`n om at han har fått fisk gitt,det går som regel i hva han har mistet av utstyr osv :) Men i går håper jeg at alle brukte redningfest i båten,får makan til fiske skal man vel leite litte grann etter. Gratis gutter og spes til deg Dæljern.... :)

Endret av hork2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tikket inn pm i natt etter laketuren.

Hvis jeg hadde spurt Dæljern om hva som var best av lakefiske og en hyrdestund,så hadde det nok vært lake. :)

Får bare legge meg til lista over de som mener at Link er en utrolig dyktig lake guide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Hork2! Ja ja, jeg må si meg enig med Horke-compadre Hork2 her.. :Link er en beste lakeguiden i Norge!!!

:) helt rått! men jeg har da ikke loka så jæ... i det siste da Hork2!! det skal jeg ha.. hehe.. men var en knall oplevelse det. så ikveld skal jeg fiske lake igjen.. samma f...! noen som vil være med kanskje, så er det bare hyggelig!

og til deg Link!:

:);)

tryta: ja det kan nok stemme det akkurat nå;) haha :D

Endret av Dæljer'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget Torsve3! :) den turen ga VELDIG mersmak, så prøve meg en liten tur i kveld å tenkte jeg.. hehe.. Også så jævla fine bilder av meg da.. ser jo ut som jeg er totalt insane og nettopp ute fra Gausta! hahah.. menmen. Lake er livet! :D:)

Endret av Dæljer'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker PRH! (var vel mer rett) det var over all forventning fra min side..hehe.. Å håper jeg får være med link igjen i båten.. eller uten båten å.. Nå får jeg snart tilgang til fresk båt å, men da begynner lake sesongen å visne.. :P:( men... de bildene ser jo ut som jeg nettupp er ute fra Gausta da! haha :):D

jeg tok det rolig ikveld likevel, men noen som skal prøve lake til uka, så er jeg gjærne med! :D bare send PM eller noe B)

Endret av Dæljer'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til dere alle med en flott fangst!

Morsomt når slike "ekspedisjoner" lykkes. Synd med den store, men den kommer igjen.

Btw, dere tok turen nedenfor Bingsfossen ja, Link. :lol:

Var nok ett godt stykke nedenfor der du du ser på bilde :blink: Vurderer en tur ovenfor rånåsfoss og sette båten ut på haga og prøve oppover der før sesongen er slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mulighetene for stor fisk, er større hvis du finner djuphølene på strekningen Bingsfoss - Øyeren, fremfor ovenfor Rånåsfoss, Link.

Evt dra ovenfor Årnes (f.eks. Kirkeruinene).

Blir muligens en tur etter lake på onsdag (eneste dag jeg kan denne uka).

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du ned mot der Glomma renner ut i Øyeren, eller i Øyeren og.. ang djup hølene.. må være lake i Øyeren å væ? :) ja seff.. ehh :/

Mener nedenfor Bingsfossen og nedover mot Guttersrud.

I "gamle dager" når det lå is på strekningen, var Guttersrud noe av det hotteste mtp lake. :)

Det fine med båt, er at man kan fiske på plassene man egentlig har ventet på en iskald vinter for å få fisket på. He he. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.