Gå til innhold
Fiskersiden

Kastet på sjøen ved Bontelabo


 Share

Recommended Posts

I tillegg til at det er utrolig at folk kan finne på slikt, så er det i tillegg utrolig provoserende at det er utført så feigt. ut av en bil, dytte, for så hoppe inn i bilen å kjøre igjen...

Heldigvis gikk det tilsynelatende bra, bortsett fra at kanskje vedkommende aldri igjen tør å fiske fra den plassen igjen.. Er ikke godt å si hva slike hendelser gjør med folk :)

Endret av Daggers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er akkurat kommet hjem nå. Hele episoden virket helt surrealistisk, som tatt ut av en film. Så ut som det var helt tilfeldig hvem som havnet på sjøen, men det vet vi jo ikke sikkert. Er ihvertfall glad det ikke var min gravide samboer det gikk utover. Stod også en familie der med en jente på to tre år. Skal det ikke være trygt og være på fisketur nå? Kan legge til at både mannens fiskeutstyr og lommebok ble liggende igjen på havets bunn, men det viktigste er jo at det gikk bra med ham. Men han så ganske så sjokket ut der han stod stakkers mann!

Endret av torrybra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på vei hjem fra bontelabo nå. Var en håndverker fra østeuropa eller tyskland som stod ved siden av meg som havnet på sjøen. Var en lite trivelig opplevelse. Ble stående og se oss over skulderen etterpå, så vi pakket bare sammen og dro!

Mulig det var dårlig håndtverk som var bakgrunnen........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der og fiska med sjuåringen i går. Skulle likt å visst om det var ein kjenning av fiskaren eller om det var fullstendig blindt. Kanskje ille å sei det, men eg hadde foretrukke det første. :P

Spurte ham om han kjente de. Han sa han aldri hadde sett dem før. Var en kar der som noterte bilnummeret, så vi får håpe politiet tar dem. Hadde helst sett at det var en forhistorie til dette! Var litt skremmende at hele kaien var full av folk uten at det stoppet dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farsken meg mye sjuke folk ute ! men siden bilnr. er notert så får de vel fatt i neket! :blink:

Cb holdt forøvrig på å tuppe meg på sjøen da vi sto å sløya fisk..DET var nære på det! begge bøyde seg samtidlig ræv mot ræv...ræva til cb var størst for å si det slik..veiva panisk med arma endel sekund før jeg heldigvis fikk klora meg fast i balansen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.