Gå til innhold
Fiskersiden

kjøper Ekkolodd


link
 Share

Recommended Posts

Får jo et kliss nytt et på Clas Ohlson til 1398,-

http://www.clasohlson.no/Product/Category....7;250997;251072

Regner med at det duger i ferskvann.

oki, syntes jeg så at det var ett ekkolodd som skulle kjøpes jeg , ikke noe ungene skulle leke seg med i badekaret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nye helt greie Eagle ekkolodd for rundt tusenlappen.

Kjøp Cuda 242 for vanlig ferskvannsfiske, Fish Easy 245DS for saltvann, tofrekvensen på 245DS er også grei for å holde orden på riggloddet under trolling.

Eagle hos Nettbåt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nye helt greie Eagle ekkolodd for rundt tusenlappen.

Kjøp Cuda 242 for vanlig ferskvannsfiske, Fish Easy 245DS for saltvann, tofrekvensen på 245DS er også grei for å holde orden på riggloddet under trolling.

Eagle hos Nettbåt

Eagle Ekkolodd Fish Easy 245 DS fant ikke noe her om det var med giver? vet du noe om det følger med?

Heller ikke noe om hvilke batteri type den trenger, om man må ha 12v eller bare vanlige 1,5v batteri.

Ellers så jo det jo ut som et greit lodd til den prisen

[

Endret av øysteiin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det ser da ut som det er få som har noe som takler saltvann på max 100 meter til en grei pris?

245DS er nok litt spe ned til 100m i saltvann, hvis du vil se noe annet en bunnen.

Bør opp på en Eagle Sea Finder 480 DF til i overkant av 3000kr. Hadde nok heller kjøpt en Eagle Sea Finder 640 C DF med fargeskjerm i fra USA i stedet da.

Heller ikke noe om hvilke batteri type den trenger, om man må ha 12v eller bare vanlige 1,5v batteri.

Ekkoloddet skal ha 12V, kjøp et alarmbatteri på Biltema.

Finnes også en portabelversjon som bruker 1,5V batterier, men jeg ville uansett ha brukt et 12V alarmbatteri

Endret av abbor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eagle Ekkolodd Fish Easy 245 DS fant ikke noe her om det var med giver? vet du noe om det følger med?

Heller ikke noe om hvilke batteri type den trenger, om man må ha 12v eller bare vanlige 1,5v batteri.

Ellers så jo det jo ut som et greit lodd til den prisen

[

Der følger med hekkgiver med sugekopp :blink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nye helt greie Eagle ekkolodd for rundt tusenlappen.

Kjøp Cuda 242 for vanlig ferskvannsfiske, Fish Easy 245DS for saltvann, tofrekvensen på 245DS er også grei for å holde orden på riggloddet under trolling.

Eagle hos Nettbåt

Sånn nesten relatert... Vil giveren som følger med et 245DS virke på et 320C? Jeg vet at C'en ikke er to-frekvens, men vil den virke med 200kHz-delen?

Lurte på om jeg kunne slippe å bytte giver, se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.