Gå til innhold
Fiskersiden

Laksefluer selges


ErikR
 Share

Recommended Posts

Selger 8 stykk laksefluer bundet på partridge long-shank treble krok str 6, med bra jungle cock (oppretett, har sertifikat på dem) til kr. 350.- Dette er fluer som passer svært bra for klare vestlandselver og/eller solskinn.

Selger også 10 stykk laksefluer bundet på mustad dobbelkrok str 8. til kr 420.- Disse fluene er allroundlfluer som passer for de fleste forhold.

Disse fluene er alle bundet av tempelhund av bra kvalitet. Tempelhund skal snart bli forbudt, kanskje på tide å sikre seg fluer med denne hårtypen? Kan eventuelt selges samlet for 750 kr. Kjøper betaler frakt. Første mann til mølla!

Fluene selges grunnet avbud fra en kunde..

47501_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/19218/47501.jpg

47500_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/19218/47500.jpg

Endret av ErikR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja siden du vant triturus så har du råd til fluer nå:D

Sikkert noen som mener at det er en stram pris for disse fluene, men materialene er meget dyre og jeg sitter igjen med nesten ingenting i fortjeneste på de. Og ihvertfall ikke nå, som prisen på disse var nedsatt..

Regner med at jeg har rundt 20 kr fluen i fortjeneste, ikke all verdens timebetaling nei;), men så gjør man det for gøy også. Det er solid arbeid som skal gjøres. Når konkurrentene kjøper opp fluer fra billigprodusenter i afrika og asia selger de for gibort pris sier det seg selv at jeg ikke kan konkurere med dem.

De jeg selger til er folk som ønsker noe annet enn det i butikken. Bedre kvalitet og ofte spesialbestilte ting. Kanskje det er kompisens favorittflue som ingen kan finne maken til eller noen farger,fasonger og størrelser du har lyst til å prøve ut. Det koster noe mer enn billigfluene men mange mener det er verdt det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.