Gå til innhold
Fiskersiden

Røyevann i Hedmark


RiverFall
 Share

Recommended Posts

var pilking på spjeldsjøen nå i helgen.. ikke mye som ble tatt ser det ut som. http://www.njff.no/portal/page/portal/hedm...ment_id=3827249

For å få drive isfiske der har jeg hørt du må kunne bevise tre slektsledd på både mors og fars side i gamle Vang kommune, og at også unnfangelsen i alle ledd må kunne dokumenteres skjedd innenfor kommunegrensene! -I tillegg til medlemsskap i Vang JFF da... :)

Sjøl har jeg taktisk nok book'a påsken på Savalen Spa Hotell http://www.savalen.no

Skal like å høre kjerringa klage på røyefiskinga mi der, med DE omgivelsene!!

:)

Endret av TURUT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo noen vann oppi Rendalen. Veksen som innehloder masse 1000 brødre, men det er også masse stort der. En nabo av meg var der en helg i fjor og lå og så røyer på 2kg+ svømme forbi kroken.

I samme området har du også Valsjøen som har langt bedre snitt på fisken, men den er vanskeligere å få.

Jeg hørte også rykter fra en lokal knikt at det lå et vann på oversiden av Valsjøen som var langt mindre fisket, og kanskje det beste vannet av de. Du gikk da rett over vannet fra campingen til du kom til en veg, så fulgte du veien i den ene eller andre retning før du så en bomveg. Da bare passerte du bommen og gikk innover.

Jeg har ikke vært på noen av vannene, men ryktene går da vettu. Søk litt på nettet om du er interessert. Kart finner du på gulesider der er sikkert det siste vannet. Om du er interessert så har jeg en mail som du kan få. Den er til en som virket veldig kjent i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.