Gå til innhold
Fiskersiden

Fyllersjuk


Team Kaos
 Share

Recommended Posts

akkurat nå skulle jeg likt å hatt et godt remedie

ine vil fiske mens jeg kan ikke bøye meg uten at det svartner, dessuten gjør det jævla vondt i armen som jeg falt på minst tre ganger på hjemturen. Tør ikke tenke på hvordan det hadde godt om jeg hadde kommet meg opp på sykkelen istedenfor å leie den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i frisk luft og jogge til du spyr og nesten svimer av - husk å legg deg ned når du kjenner det kommer. Nå har du fått opp restene fra igår og svettet ut endel vann og fått endel avfalls-stoffer ut av kroppen. Husk å ta med 1,5 liter med vann som du drikker nedpå etter du har spydd opp alt og kommet deg fra svimmelheten, så går du rolig hjem og får deg en dynge med usunn mat og soffan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i frisk luft og jogge til du spyr og nesten svimer av - husk å legg deg ned når du kjenner det kommer. Nå har du fått opp restene fra igår og svettet ut endel vann og fått endel avfalls-stoffer ut av kroppen. Husk å ta med 1,5 liter med vann som du drikker nedpå etter du har spydd opp alt og kommet deg fra svimmelheten, så går du rolig hjem og får deg en dynge med usunn mat og soffan.

Trening er vel strengt tatt ikke anbfealt i forbindelse med alkohol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med unntak av hardtreninga ser jeg jo flere gode råd her. Jeg begynner vel egentlig å helle litt i retning av å droppe drikkinga, vel er det morsomt men 30 grader i Bergen, fridag og fine forhold overalt og så skal jeg surre rundt og føle meg dårlig, virker som dårlig prioritering.

Pleide å si at sove kan jeg gjøre når jeg blir gammel, tror nesten det blir å gjelde drikkinga også.

Dog småpilsinga er det jo ingenting i veien for å fortsette med, er tross alt en ølgylt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.