Gå til innhold
Fiskersiden

Full klaff på årets første tur etter laksen


Roger L
 Share

Recommended Posts

Da er årets første tur etter laksen ferdig, og med de nye reglene om at en må gi seg når en har fått laks over 3 kg ble det en utrulig kort tur.

Startet hjemmefra når ungene så Barne TV, stoppet på Prix for å betale fiskeavgiften, kjøpte kort på Bjøra Camping og gikk ned til elva, tok meg god tid og rigget opp stanga mens jeg slo av en prat med en som hadde kjørt fra Trondheim for et døgns fiske.

Startet å fiske 19:30, klokka 20:00 beit det og 20:25 landa jeg en sølvblank nygått laks på 9 kilo.

Fantastisk kondisjon på Bjøra laksen.

55086_s.jpg

http://fiskevatn.no/foto/arkiv/22004/55086_s.jpg

Den tok på Mark i bru-hølen på Himo/Rodum

En Lykkelig laksefiskerjavascript:emoticon(':)', 'smid_4')

55087_s.jpg

http://fiskevatn.no/foto/arkiv/22004/55087_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Najs! Ble det ikke mistet et digert svin også på åpningsdagen?

Hei Roger L Det ble en kjempetur for min del også, 23.45 fikk jeg en fantastisk flott Laks på 12,5. kjørte til Trondheim i Lykkerus. Dette var min første tur til bjøra. Jeg fikk Laksen på samme sted som deg og var alene om landingen, veldig nervepirrende når håven lå igjen i Tr- Heim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Roger L Det ble en kjempetur for min del også, 23.45 fikk jeg en fantastisk flott Laks på 12,5. kjørte til Trondheim i Lykkerus. Dette var min første tur til bjøra. Jeg fikk Laksen på samme sted som deg og var alene om landingen, veldig nervepirrende når håven lå igjen i Tr- Heim.

WOW Gratulere!

Det er jo helt fantastisk, tok du den på wobbler'n?

Du må legge ut bilder!

Takk igjen for utmerket håving, at du landet en på 12,5 uten håv er litt av en bragd, det må du fortelle mere om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.