Gå til innhold
Fiskersiden

Age of Conan


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Har spilt i en uke nå, og er ikke i nærheten like imponert nå som jeg ble av å spille WoW.

Pro:

1. Fet grafikk

2. Rå kampscener

3. Uendelige muligheter for å endre utseende på char.

4. Sex, nudity, violence

Con:

1. Manglende sømløshet. Spillet må laste hver gang man går inn i et rom, opp i en båt - whatever

2. Alle personene går som kuer, og snakker som tegneseriefigurer, motsatt av hva selve grafikken skulle tilsi.

3. Manglende fleksibilitet fra lvl 1-20 (man må gjennom de samme questene med hver eneste char - få eller ingen muligheter for variasjon)

4. Svingradius som en semi med 4x4

Min konklusjon er at jeg spiller WoW til Warhammer kommer, og AoC innimellom :wacko:

Nesten så jeg skulle sagt det selv... Spillet er LANGT i fra så bra som jeg trodde på forhånd... wow er og blir et bedre spill...

Jeg var 100% sikker på at jeg skulle bli addicted som ***** når jeg testa ut Conan. men NEH!. ble bare ubeskrivelig skuffa :D spilte en character til lvl 25 før jeg gidde opp og solgte accen min til en kompis. følte meg som en overstadig rusa narkoman når jeg gikk, og det hørtes ikke mindre tåpelig ut når NPC's snakket.

Lenge leve World of Warcraft... la oss for all del håpe Funcom booster spillet med et par feite patcher... for AoC geeksene's skyld. eneste plusset med aoc er Grafikken og fysikken i spillet.

Min konklusjon: Wasted Money. Lenge leve World Of Warcraft. nå har S4 patchen komt også. ennå en grunn for ikke og begynne med AoC.

Ettersom jeg er temp banna fra WoW atm vurderer jeg faktisk å kjøpe Conan... Er vel 30 dager trial ?

Har også beta key til Warhammer Online, og vurderer å laste ned klienten igjen.

aha, hvordan klarer du og bli temp banna?

har fått 3 advarsler av GM

Den ene pga stygt språk, og den andre pga corpsecamping på Elemental Plateu i Nagrand

den 3 var pga jeg organiserte gankraid med guilden utenfor black temple, like før vi skulle inn og downe Illidan for første gang xD GM hadde sjekka logen sin og funnet ut at jeg sto bak planleggingen av hele greia... ganket 2 ally guilder i 30 min. de kunne faktisk bare corpsrunna inn i instancet. men likvell valgte de og bli igjen for og prøve å ta oss.... så sender de Ticket til GM xD haha, jeg lo til jeg begynte og grine.

den gangen jeg faktisk burde blitt banna så fikk jeg ikke advarsel en gang... scamma en dude for 6.000 gold og disenchanta gearet hans før jeg migrata til frostwhisper. (ja, jeg hadde sympati for han etterpå)

han spurte om jeg kunne sette opp noen feite mage macros for han... så sa jeg at da trengte jeg passordet hans xD dum som han var så gidde han meg username og password.

kall meg gjerne EVIL, haha... hørte forøvrig aldrig noe mer fra duden, så gikk utifra at han tok suicide eller noe sånt :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått 3 advarsler av GM

Den ene pga stygt språk, og den andre pga corpsecamping på Elemental Plateu i Nagrand

den vanlige grunnen folk for advarsler

den 3 var pga jeg organiserte gankraid med guilden utenfor black temple, like før vi skulle inn og downe Illidan for første gang xD GM hadde sjekka logen sin og funnet ut at jeg sto bak planleggingen av hele greia... ganket 2 ally guilder i 30 min. de kunne faktisk bare corpsrunna inn i instancet. men likvell valgte de og bli igjen for og prøve å ta oss.... så sender de Ticket til GM xD haha, jeg lo til jeg begynte og grine.

helt konge, burde vært på film? Illidan dropp?

den gangen jeg faktisk burde blitt banna så fikk jeg ikke advarsel en gang... scamma en dude for 6.000 gold og disenchanta gearet hans før jeg migrata til frostwhisper. (ja, jeg hadde sympati for han etterpå)

han spurte om jeg kunne sette opp noen feite mage macros for han... så sa jeg at da trengte jeg passordet hans xD dum som han var så gidde han meg username og password.

du må da ha et bra rykte? :glare: uansett, han fortjente det når han ga bort kontonr sitt :wacko::D

kall meg gjerne EVIL, haha... hørte forøvrig aldrig noe mer fra duden, så gikk utifra at han tok suicide eller noe sånt :lol:

ikke tvil om at wow får frem det værste i folk, har hørt drapstrusler og div drittslenging mange ganger, heldighvis ikke retta mot meg xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg ble banna var pga jeg raida med noen gærninger fra N******tits, og spamma litt for mye.

Den andre gangen var fordi jeg klikka på en fyr jeg krangla med, og sa noen litt stygge ting til han. Ble rapportert, og det var tydeligvis en idiot GM som behandla rapporten.

Første gang var fordi jeg sa "nigger" i AQ general chatten, back in the day.

Høres sikkert dumt ut, men når man spiller med briter blir det med en gang en annen sak :wacko:

Edit: Ding 1000 poster :glare:

Endret av Bendik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke tall for hvor mangen ganger jeg har klikka internasjonalt i raids... ubrukelige initiates som ikkje kan taccs osv... har aldrig blitt banna av den grunn ;P

har brukt verre ord en nigger i mangen sammenhenger ;P

Folk som klarer føle seg trakasert osv på internett er svake mennesker :wacko: når folk begynner og skrive dritt til meg på internett tar jeg det somregel med et smil ^^ har aldrig reporta personer til GM.

Får vell dra på med en litt "nerdy" tone og si GZ mate! :glare:

ikke tvil om at wow får frem det værste i folk, har hørt drapstrusler og div drittslenging mange ganger, heldighvis ikke retta mot meg xD

vell, og bli reporta for stygt språk er greit nokk... men når du spiller på en pvp realm så er det litt ironisk og reporte pga ganking.. uansett hvor lei seg han ble.. hans problem at han sugde pvp.

når deg gjelder gankingen utenfor BT så tenkte jeg faktisk ikke over og frapse... dessuten ser jeg ikke poenget i og lage noe film ut av det.. slikt skjer dagelig på pvp realms.

Rykte var ok det fram til jeg leava guilden min på Deathwing (Suicide Squad) til fordel for en helnorsk guild (Thule) på Frostwhisper. hørte fra noen gamle guildmates at ryktene gikk på serveren om at jeg hadde scamma han duden.. men wtf, care? jeg leava realmen med 6000 g i overskudd + en del enchantingmats. det er bare et spil. 6k gold tar ikke lang tid og farme om man har en bra aoe-class. f.eks mage (som han duden spilte). gearet fikk han sikkert igjen fra GM anyway ;P som sagt... hans problem at IQ-nivået ikke var på topp. du gir ikke fra deg kontoinformasjon til folk du ikkje kjenner... han var forøvrig fra Nederland, noe som gjør saken ennå mer tragisk, for hans del.

spiller foresten ikke på noen av de gamle characterene mine lengre... kvitta meg med de etter at jeg migrata for andre gang... fra pvp til pve.. angra på det, noe som også var grunnen til at jeg solgte... 67 Belf paladin og 70 Troll mage

kjøpte meg ny acc, begynte på Frostwhisper og levla opp en ny char. 70 Warrior nå, med dritt gear (Unknowntard)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som funker er takt og tone, og de som irriterer seg over manglende taccs etc har kanskje ikke fått med seg at halvparten av de som spiller er bots eller kinesere med betaling? I wow så er jeg alltid DPS warrior - og av en eller annen grunn så er healing noe man må be om - og tro meg, det hjelper lite å bitche om kjipe paladins og prester - da blir det ihvertfall ingenting. Det mest taktiske man kan gjøre er faktisk å hjelpe gutta - for å så å mekke premades senere for så å ha kontroll på spillet. AoC kontoen ble forøvrig sagt opp for et par uker siden, ble rett og slett for mye bugs og for kjedelig - duller heller videre med battlegrounds i påvente av Lich King.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste er veldig tøffe på nett, jeg er herda nok til at jeg ikke gidder å bry meg så mye, men når folk virkelig tar frem drapstrusler mot familier, stjeler og rundlurer hverandre, synes jeg det bare blir patetisk. at det er et spill er greit nok, men det er og et samfunn på lik linje med nettby, facebook, og andre div chatter. man driver da ikke å lyver og prøver å ødelegge for andre.

-ganking er greit, gidder ikke å bruke tid på det selv, i allefall ikke ganking av low levels. men tro meg, er det noen som prøver å ta meg, og de er rundt samme level, blir det liv :) . dreping av andre lvl 70 er en selvfølge, sånn er det bare når man er på en pvp server.

-språkbruk, for meg er det en like stor selvfølge å respektere folk, uansett om de er face to face eller vie en telefon eller pc, men det er nok bar meg :D

Healing-gøy, men Pug's er dritt, kjører kun som healer i grupper med Guildet eller venner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som funker er takt og tone, og de som irriterer seg over manglende taccs etc har kanskje ikke fått med seg at halvparten av de som spiller er bots eller kinesere med betaling? I wow så er jeg alltid DPS warrior - og av en eller annen grunn så er healing noe man må be om - og tro meg, det hjelper lite å bitche om kjipe paladins og prester - da blir det ihvertfall ingenting. Det mest taktiske man kan gjøre er faktisk å hjelpe gutta - for å så å mekke premades senere for så å ha kontroll på spillet. AoC kontoen ble forøvrig sagt opp for et par uker siden, ble rett og slett for mye bugs og for kjedelig - duller heller videre med battlegrounds i påvente av Lich King.

Kort sagt, få deg en guild.

Som DPS warrior er det nok litt vanskelig, men om det er PvP du driver med burde det funke å joine en pvp guild.

Da får du Arena/fixed BG grupper gjennom guilden, og da tviler jeg på at healing er noe du må be om.

PuGs er noe som -aldri- funker.

Leecher for det meste AV selv, dog jeg pleier å cappe og deffe bunkere. Forventer hverken heals, eller skills fra noen av de andre. Går alltid ut fra at vi kommer til å tape, fordi i en BG som AV er det lite én person kan gjøre. Regner med win/lose ratioen for horde i min battlegroup er 1/5.

Et sted mellom 80 og 90% av alle som spiller WoW har veldig lite peiling på hva som faktisk foregår.

Ta 25 normalt intellegente, dedikerte spilllere, så er all PvE content doable.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort sagt, få deg en guild.

Som DPS warrior er det nok litt vanskelig, men om det er PvP du driver med burde det funke å joine en pvp guild.

Da får du Arena/fixed BG grupper gjennom guilden, og da tviler jeg på at healing er noe du må be om.

PuGs er noe som -aldri- funker.

Leecher for det meste AV selv, dog jeg pleier å cappe og deffe bunkere. Forventer hverken heals, eller skills fra noen av de andre. Går alltid ut fra at vi kommer til å tape, fordi i en BG som AV er det lite én person kan gjøre. Regner med win/lose ratioen for horde i min battlegroup er 1/5.

Et sted mellom 80 og 90% av alle som spiller WoW har veldig lite peiling på hva som faktisk foregår.

Ta 25 normalt intellegente, dedikerte spilllere, så er all PvE content doable.

samme her desverre, når du endelig har nok til en s2 piece, har alli's nok til alle 5 delene :) , og da blirdet ikke noe midre forskjell.

uansett, går du mye pvp, så bli med i et pvp guild eller premade gruppe, men det kjipe da er ofte ventetiden :D

guild er gull verdt, søk etter akkurat den type guild du vil være i, om det er sosial, pvp eller pve. mye mer gøy å gå instancer med folk du etterhvert kjenner inn og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem gidder spille fury warrior egentlig? greit nokk at det er jævla gøy, men sansynligheten for og bli tatt ut til raid eller premades er jo rimelig bedriten... er jo ikke noe fett og bli ditcha hver gang det skjer noe spennende :lol:

full prot for pve, Arms for pvp... mortal strike = win PvP.

om du har gear for arms, fury og prot er det jo ikke noe problem.. men jeg personlig gidder ikke farme så jævlig med gear på min warrior.. spiller bare av og til nå, så tar ikke opplegget "serriøst" lengre.

På magen min derimot hadde jeg Arcane gear, frost gear, fire gear, + alt av ressistance gear, stamina gear for tanking i gruul osv osv osv. Det er dog den eneste characteren jeg har spilt enormt mye på. 126 dager played når jeg solgte accen. :blush:

Lenge leve World of Warcraft!

FOR THE HORDE!!!

de fleste er veldig tøffe på nett, jeg er herda nok til at jeg ikke gidder å bry meg så mye, men når folk virkelig tar frem drapstrusler mot familier, stjeler og rundlurer hverandre, synes jeg det bare blir patetisk. at det er et spill er greit nok, men det er og et samfunn på lik linje med nettby, facebook, og andre div chatter. man driver da ikke å lyver og prøver å ødelegge for andre.

-ganking er greit, gidder ikke å bruke tid på det selv, i allefall ikke ganking av low levels. men tro meg, er det noen som prøver å ta meg, og de er rundt samme level, blir det liv :lol: . dreping av andre lvl 70 er en selvfølge, sånn er det bare når man er på en pvp server.

-språkbruk, for meg er det en like stor selvfølge å respektere folk, uansett om de er face to face eller vie en telefon eller pc, men det er nok bar meg :)

Healing-gøy, men Pug's er dritt, kjører kun som healer i grupper med Guildet eller venner....

Stemmer. på nett kan jo tross alt stygge Kjell bli til vakre Kjellaug....har aldrig brukt drapstrusler osv mot folk ingame, selv om jeg kansje har vert en smule rappkjefta i enkelte tilfeller..

anyway... når en person er så amøbe i hue og gir deg passord og username til en account med 3 70s, 6000 gold fordelt på characterene, fyren kommer fra nederland og virker komplett idiot.... kom ikke her og si at du ikke hadde buffa duden for hver eneste Silver :lol: du hadde ikke klart og holde deg ;P

Bruker somregel ikke tid på ganking selv... men på elemtal plateu i nagrand kan man ikke farme på dagtid uten at det blir ganking... og da er det jo greit og ha på seg PvP gear med en del Resilience for og WTF PWNE de.

/over og ut... on my way til skånevik ^^ Festival og fint vær = Styrepils på brygga.

Endret av aej
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell, og bli reporta for stygt språk er greit nokk... men når du spiller på en pvp realm så er det litt ironisk og reporte pga ganking.. uansett hvor lei seg han ble.. hans problem at han sugde pvp.

når deg gjelder gankingen utenfor BT så tenkte jeg faktisk ikke over og frapse... dessuten ser jeg ikke poenget i og lage noe film ut av det.. slikt skjer dagelig på pvp realms.

Rykte var ok det fram til jeg leava guilden min på Deathwing (Suicide Squad) til fordel for en helnorsk guild (Thule) på Frostwhisper. hørte fra noen gamle guildmates at ryktene gikk på serveren om at jeg hadde scamma han duden.. men wtf, care? jeg leava realmen med 6000 g i overskudd + en del enchantingmats. det er bare et spil. 6k gold tar ikke lang tid og farme om man har en bra aoe-class. f.eks mage (som han duden spilte). gearet fikk han sikkert igjen fra GM anyway ;P som sagt... hans problem at IQ-nivået ikke var på topp. du gir ikke fra deg kontoinformasjon til folk du ikkje kjenner... han var forøvrig fra Nederland, noe som gjør saken ennå mer tragisk, for hans del.

spiller foresten ikke på noen av de gamle characterene mine lengre... kvitta meg med de etter at jeg migrata for andre gang... fra pvp til pve.. angra på det, noe som også var grunnen til at jeg solgte... 67 Belf paladin og 70 Troll mage

kjøpte meg ny acc, begynte på Frostwhisper og levla opp en ny char. 70 Warrior nå, med dritt gear (Unknowntard)

Er det rart det går åt skogen med det norske språk ? Ja til forbud mot WoW !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anyway... når en person er så amøbe i hue og gir deg passord og username til en account med 3 70s, 6000 gold fordelt på characterene, fyren kommer fra nederland og virker komplett idiot.... kom ikke her og si at du ikke hadde buffa duden for hver eneste Silver :) du hadde ikke klart og holde deg ;P

jepp, jeg har klart å holde meg mange ganger, og til og med sagt i fra at: "nei, jeg vil ikke spec'e hunteren din for deg, du må heller ikke gi bort kontonr. til noen some helst over nett, uansett hvor mye du tror du kan stole på de"

at du STJAL fra han, er jo selvfølgelig en tabbe av han, faktisk hans feil, så jeg mener at han virkelig fortjente det.

Thor- jeg skjønte ikke noe som helst da jeg startet med wow, er mer eller mindre et eget språk....det går mye i forkortelser, og engelsk er mest brukt der jeg spiler i allefall.

men så er heller ikke "icke" ol ord brukt her på FS noe som styrker det norske språket? mange miljøer danner seg egene ord for flere av de mest brukte ordene, og de får da gjerne en forsterket betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort sagt, få deg en guild.

Som DPS warrior er det nok litt vanskelig, men om det er PvP du driver med burde det funke å joine en pvp guild.

Da får du Arena/fixed BG grupper gjennom guilden, og da tviler jeg på at healing er noe du må be om.

PuGs er noe som -aldri- funker.

Leecher for det meste AV selv, dog jeg pleier å cappe og deffe bunkere. Forventer hverken heals, eller skills fra noen av de andre. Går alltid ut fra at vi kommer til å tape, fordi i en BG som AV er det lite én person kan gjøre. Regner med win/lose ratioen for horde i min battlegroup er 1/5.

Et sted mellom 80 og 90% av alle som spiller WoW har veldig lite peiling på hva som faktisk foregår.

Ta 25 normalt intellegente, dedikerte spilllere, så er all PvE content doable.

Spilte PvE frem til 70 - all arms, og har spilt PvP etter dette, gidder ikke stresse meg inn i et guild nå som jeg allerede har gjort jobben sjøl, men ser selvsagt fordelene. Ingenting er kulere enn BG hvor alt funker, folk vet å holde nodene etter at de er tatt (og ikke bare stikker videre), og hvor druid`en henger seg på slep. Lite kan slå en DPS warrior med en healer i rævva - haha.

Ellers - Huntere er juksemakere hele gjengen, skulle vært forbudt. Er vel eneste klassen jeg sliter med 1vs1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det brukes mest engelsk på min server, i tillegg kommer ale de rare forkortelsene.....og ja, de fleste forkortelsene er engleske ord eller setninger

f.eks: Aoe- area of effect

bruker da forkortelser her i landet og? f.eks, el? lol?

uansett, forskjellen på meg og Aej er at han bruker det her og (og det ser for dumt ut), jeg bruker det knapt når jeg spiller....

Endret av kim andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.