Gå til innhold
Fiskersiden

50 største av hver art


Recommended Posts

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

sitat:Opprinnelig postet av Gismervik

Siden jeg er blitt fan av Grønngylte så mener jeg at du bør ta tida til hjelp for å finne de 50 største Grønngyltene som er fanget???

Sorry at det er saltvanns fisk....?????

Skulle gjerne gått løs på saltvannfiskene også, men da trenger jeg seriøs hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

sitat:Opprinnelig postet av avkroken

Bilde av Vederbuken på 2500 fra Tunevann er lagt ut

Problemer med serveren? Får ikke sett noen av bildene... Eller kanskje det bare er meg?

Alt jeg får opp er dette: sitat:The requested URL /downloads/images5200larsmagneharam.jpg was not found on this server.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Oz

sitat:Opprinnelig postet av avkroken

Bilde av Vederbuken på 2500 fra Tunevann er lagt ut

Problemer med serveren? Får ikke sett noen av bildene... Eller kanskje det bare er meg?

Alt jeg får opp er dette: sitat:The requested URL /downloads/images5200larsmagneharam.jpg was not found on this server.

Mvh Oz

Jeg fikk det bilde greit opp jeg. Hvilken nettleseer bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Oz

sitat:Opprinnelig postet av avkroken

Bilde av Vederbuken på 2500 fra Tunevann er lagt ut

Problemer med serveren? Får ikke sett noen av bildene... Eller kanskje det bare er meg?

Alt jeg får opp er dette: sitat:The requested URL /downloads/images5200larsmagneharam.jpg was not found on this server.

Mvh Oz

Eg får samme feilmeldingen når eg prøver å åpne bildene i Mozilla. Det er ingen problemer i Internett Explorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Klart det skal være ekslusivt å komme på topp 50, men trist at listene begynner å bli såpass bra på en del arter at interessant fisk forsvinner ut av listene. Jeg stemmer i hvertfall ja til topp 100 mer jobb for TO og mer backgroung for oss andre! Eller ligger fiskene et eller annet sted som er tilgjengelig etterhvert som de går ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av avkroken

8 nye laks med bilder er lagt ut.

Kan dere ta en titt på fisk nr 34, jeg syntes det er noe som ikke stemmer med oppgitt vekt denne.

Synspunkter.

http://avkrokenfiske.com/downloads/50laks.htm

Ser merkelig liten ut.... i forhold til vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Lak

Klart det skal være ekslusivt å komme på topp 50, men trist at listene begynner å bli såpass bra på en del arter at interessant fisk forsvinner ut av listene. Jeg stemmer i hvertfall ja til topp 100 mer jobb for TO og mer backgroung for oss andre! Eller ligger fiskene et eller annet sted som er tilgjengelig etterhvert som de går ut?

Tanken har streifet meg Lak, men for 54 år siden så jeg med bekymring på at 4 kilos karpe gikk ut av lista. I dag reagerer ikke folk på en slik fisk. Tror dette går seg til av seg selv og hvorfor 100? Kanskje 500-1000. NMUs database har jo alt tilgjengelig, dersom det er meldt inn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.