Gå til innhold
Fiskersiden

En lang kjøretur...


fiskekongen
 Share

Recommended Posts

Etter en lengre kjøretur oppi huttiheita til ett vann som heter buksevann (ligger rett ved sølevann) på jakt etter gullbust, så fant jeg ut att alle kroker, dupper og dims lå igjen på kjøkkenbenken hjemme. Ikke nok med det men jeg kjørte feil noen ganger på veien også.

Etter å ha endevendt bilen, og ha gått over bakken med lupe, (Det hender faktisk att folk mister kroker på bakken...Ja vel så var jeg ganske desp ) måtte jeg bite i det knallsure eple. FAaN i HÆvLETE, eller noe i den duren var vel det det mildeste jeg kom på i farta.

Etter nok ei runde rundt i bilen fant jeg en ubrukt sluk. Tenkte jeg fikk denge litt bly, det ga selvfølgelig ingen ting. (hva trodde jeg egentlig!??) Prøvde så med bare treblekroken med mais på. det funka heller ikke. Etter mye fukling fikk jeg til slutt av 2 av krokene på treblen, og agnet den siste alt for store kroken. Denne heiv jeg ut, mens jeg prøvde å forme en av de avknekkte krokene slik att den kunne få lite nok krokgap. Det var lettere sagt enn gjort, og etter en drøss med penetrering i tommeltotten, kunne jeg ta frem en helt ubrukelig krok :)

Men til min store overraskelse hang det jammen på en liten fisk av gull (ja vet att de ikke er av gull, men det føltes faktisk slik der å da)

Etter en liten indianerdans, som hvilken som helst hjernekrymper hadde solgt sjela si for å granske, heiv jeg ut igjen bare for å konstatere att jeg fikk en til... :)

Ikke de helt store fiskene, men det er deilig når en dag full av bajs, alikevel gir deg din sårt trengte daglige dose av endorfiner, adrenalin, morfin, heroin og allt annet en fiskoman får ut av ett skikkelig fiskekick.

Dere får ta til takke med en mobilbilde

56691_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/22558/56691.jpg

Her er ett mobilbilde av fisken.

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

Endret av fiskekongen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.