Gå til innhold
Fiskersiden

X-rap Subwalk (2008)


Gjest BanJon
 Share

Recommended Posts

Gjest StadJon

Jeg syns nevnte nye Rapala wobbler virker veldig spennende, har sjekket på ebay men det er relativt få til salgs. Er det noen her som har testet disse wobblerne og kan dele noen inntrykk?

EDIT:

Siden det ikke var en kjeft som var behjelpelig her så måtte jeg bite i det sure eplet og bestille meg en av disse på ebay i kveld. Søren altså, se hva dere får meg til å gjøre ved å ikke svare. :)

Endret av StadJon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes de ser drittøffe ut.

Enda et bra alternativ for oss "haspeljerkere".

hvis du jerker mye med lette baits og lettere stenger, burde du ta en titt på jens bursell sin artikkel i nest siste(trur jeg) Fiske og Fri. der skriver han om en teknikk/tackling som gjør at man kan fiske med store gjedde-jerkbait med lette jerkstenger/vertikalstenger(med haspel eller multisnelle). synes det var en god artikkel, for det frister ikke å fiske med stenger med 150grams kastevekt, når en vanligvis får fisk opp til 4-5kg!

rapala subwalk:

har prøvd denne wobbleren en gang.ingen fangst men interessant gange.kan være noe for SØ,HA,abbor og lyr trur jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.