Gå til innhold
Fiskersiden

Wobblere


Tequila
 Share

Recommended Posts

Da har jeg tatt en lynaksjon på den h1rik.

:)

Tequila: Fikk du pakken med "den-som-ikke-skal-nevnes-ved-navn" og de to andre?

Nei den har jeg ikke fått, men jeg fikk pakke fra Finland :D

Men det har vært kaos her nede i dag. Det kom noe snø..... ga opp å komme meg på jobben!!!!

Måtte klippe ut denne fra h1rik sin post (fikk feilmelding) Ja da var det bare 30 igjen Tequila/Trøndern

Jeg skjønte ikke denne Henrik.

OK, jeg tror jeg skjønte den nå. Var inne på jobb mailen.

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur det ikke er mye hemmligheter og interne ting i den her tråden :)

Noen har nok flere hemmeligheter enn andre og noen av oss er så svinheldig at vi får være med på en deal eller to.

Men må bare få sagt det at det 3-4 av de gutta på denne tråden vet og kan om wobblere er helt utrolig og hvordan de klarer å finne all informasjonen. Jeg er kort sagt imponert og det ligger sinnsykt mange timer bak så jeg forstår godt at de holder en del for seg selv.

Snart 50 000 visninger - er nok noe av interesse på denne tråden (ikke alt som er hemmelig altså) :D

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som tipser dere om at laksen kunne skaffe dere EP blir utelatt... skuffende :)

Egentlig er det vel ikke så mange som fortjener å være med i den "indre sirkelen", meg inkludert. Jeg har kun startet tråden og søkt en del på nettet og funnet det PerH, h1rik, NilsMaster og Laksefiskeren har funnet fra før + noen greier som jeg sikler på men som ikke lages lenger og som må kjøpes på auksjoner og den koden har jeg ikke knukket enda (ikke lett å forstå finsk).

.... også har jeg også sendt fra meg noen wobblere og skaffet noen wobblere (blant annet EP).

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har uansett forstått at dette er en tråd for de som tenker mer fiske enn utfører det :D

Tror du tar feil der. Ikke alle som jobber som roere, men de mest ihugga av disse wobblerfantastene har mange dager og timer i elva! Men om de rekker å bruke alle wobblerne, er en annen sak.

Noen samler frimerker andre samler wobblere ;) (vet ikke hva som trekker mest damer..... :)

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke, men når man har lus på hjernen så blir det fort slik :D

Regner med h1rik selger samlinga si neste år om det går som det gikk med fluefisket tidligere :)

Det handler vel uansett til syvende og sist om å være på rett sted til rett tid, og det krever igjen mye tid på elva og lokalkunnskap ;)

Endret av Vilhelm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler vel uansett til syvende og sist om å være på rett sted til rett tid, og det krever igjen mye tid på elva og lokalkunnskap :)

Jepp! Men det er også kjekt å ha troen på ustyret og ha muligheten til å bytte litt for å få opp motivasjonen igjen. Både du og jeg har jo tatt sinnsykt mye fisk på Bombere, så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det vel ikke så mange som fortjener å være med i den "indre sirkelen", meg inkludert. Jeg har kun startet tråden og søkt en del på nettet og funnet det PerH, h1rik, NilsMaster og Laksefiskeren har funnet fra før + noen greier som jeg sikler på men som ikke lages lenger og som må kjøpes på auksjoner og den koden har jeg ikke knukket enda (ikke lett å forstå finsk).

.... også har jeg også sendt fra meg noen wobblere og skaffet noen wobblere (blant annet EP).

Er litt sånn "tit for tat" strategi her. Noko for noko på godt nynorsk. Nils Master og h1rik har vist seg som ekstremt gode wobblerhunder og har sikkert lært seg mye finsk etter hvert. Blir jo etter hvert sånn at vi deler på ting vi finner, slik at alle hjelper alle. Selv har jeg vel ikke vært den mest aktive snuseren, men har jo en del fra før til bytting, så foreløpig klarer jeg meg. Men det har jo tatt litt av for de trønderne etter hvert, så det spørs hvor lenge det varer før jeg er parkert på sidelinja... :)

Auksjoner på finsk er også kult, men har kanskje en litt høy brukerterskel. Kanskje heldigvis for de flestes vedkommende, for når man ser etter helt spesielle ting blir de fort i dyreste laget. Kjøpte nettopp en pitteliten Poppeli som ikke engang skal fiskes med til 26 euro + frakt... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namsenlaks; småttiser på vei, ja - veldig mye mindre enn monstrene dine... :)

oioioi, synd jeg ikke er hjemme før om 14 dager da, men morro med noe å glede seg til :D

Du får behandle "killeren" jeg sendte deg bedre en den du hadde fra før av nå da..

Ikke la smålaksen tukkle med den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enkel...De jeg får av ..får av meg (farken det hørtes knotete ut, men dere forstår sikkert hva jeg mener)..jeg er da ikke noen Mor Teresa!

Det er ikke usannsynlig at jeg selger alle Vaapputene mine etter denne sesongen..men da vil den trolig innbringe xx 000 tror jeg :) og kan byttes i en uke i Mikkeli eller Alaska eller no sånnt :D

Har uansett forstått at dette er en tråd for de som tenker mer fiske enn utfører det :D

Jeg fisker hele året, etter alt som svømmer..sesongen starter 01.01 og slutter 31.12, hvert år og det har det gjort i mange mange år ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du får det til. En av de jeg kunne tenkt meg (har lest meg opp litt) :lol:

Vi er flere som ønsker disse! Litt dumt med de finske aksjonene. Vanskeligå forstå. Høy terskel for å bruke.

Rgener med at jeg må overtale noen i forumet til å by for meg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.