Gå til innhold
Fiskersiden

Scotty stacker


Mørebas
 Share

Recommended Posts

Hei.

Jeg har nå gått til innkjøp av downrigg, bestilt fra fish307.com i usa. Men, de har sendt meg feil stacker, jeg bestilte scotty 1171, men de sendte scotty 1170. Jeg er fersk innen trolling, men så vidt jeg skjønner skal jo stackeren sitte fast i wiren, slik at den ikke glir opp. Det ser det ut til at man kan gjøre på en scotty 1171, men på den de har sendt meg er åpningen på klipsen så stor at jeg tror at stackeren vil gli på wiren. Se blider av de ulike typene på http://www.scotty.com/marine/products/prod...owerGrips.html#

Er det noen som kan si meg om jeg i det hele tatt kan bruke de som jeg har fått tilsendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har nå gått til innkjøp av downrigg, bestilt fra fish307.com i usa. Men, de har sendt meg feil stacker, jeg bestilte scotty 1171, men de sendte scotty 1170. Jeg er fersk innen trolling, men så vidt jeg skjønner skal jo stackeren sitte fast i wiren, slik at den ikke glir opp. Det ser det ut til at man kan gjøre på en scotty 1171, men på den de har sendt meg er åpningen på klipsen så stor at jeg tror at stackeren vil gli på wiren. Se blider av de ulike typene på http://www.scotty.com/marine/products/prod...owerGrips.html#

Er det noen som kan si meg om jeg i det hele tatt kan bruke de som jeg har fått tilsendt?

Jeg kan garantere deg at stackeren kommer til å gli på wiren, 1170 er ment å skulle festes på loddets finne (borre ett hull i toppen lengst bak på finnen) eller feste stackeren i svivelen ovenfor loddet.

Du kan helt klart bruke den du har fått, men ikke stacke den på wiren.

/TC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det var det jeg tenkte. Dette er vel straffen for å forsøke å spare penger ved å bestille fra utlandet :) Noen som vet hvor man får kjøpt Scotty 1171 i Olso-området? For den skal vel site helt fast i wiren?

Torshov fiske eller G-sport ved Oslo city...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det var det jeg tenkte. Dette er vel straffen for å forsøke å spare penger ved å bestille fra utlandet :) Noen som vet hvor man får kjøpt Scotty 1171 i Olso-området? For den skal vel site helt fast i wiren?

Hvor mange stenger skal du fiske med på riggen? skal du ha bare en stang på riggen så kan du bruke den du har og feste den som jeg skrev i tidligere inlegg. Skall du fiske med flere på samme rigg så må du ha en som festes på wiren.

Jeg tror den du har fått er den som kommer med riggen originalt. Det fölger med en når du kjöper rigg og det er den typen du nevner, isåfall så har dem misset å sende med den xtra stackeren du bestillte og isåfall så er det bare å fortelle dem dette så sender dem ner en stacker til deg.

Mvh

Kjell-Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessidert billigst stacker i Norge finner du Her

4 til 400. Gå bare på Scotty øverst og til høyre

Lønner seg å legge en liten krympestrømpe eller annen plast ytterst på stackeren så skåner du wire,

da stacker pleier å slite litt på de.

Endret av dacron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.