Gå til innhold
Fiskersiden

Lageret skal tømmes ....nye varer ??


angler
 Share

Recommended Posts

Er selger selv og åpen for mang slags markedsføring .............men hva er dette for noe tull ?

Tviler sterkt på at dette "konsernet" har så mye varer at de enda ikke er tom ..og hvordan kan de få nye varer når det de vil er å tømme lageret ???

Useriøs enmannsbedrift er min gjetning !!!!

Dritalei slik markedsføring !!!!!!!!!!!

Selger dere slik reklame er det greit for meg ..........men dere er ikke noe bedre enn noen andre

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikkje du heilt veit kva du snakkar om her. Det at det står "nye varer" er at han har lagt til fleire varer for salg etter at han starta salget. Selgeren er seriøs som få, og du bør undersøke litt meir før du slenger dritt. :)

Ingen fiskeutstyrbutikk i Norge har så så mye på lager at de kan drive opphørsalg over lengre tid .......

dette er er tull og tøys !!!!!!!!!!!!!

At han er en ok kar tviler jeg ikke på (er det altså bare en mann ?? ) !!!

Endret av angler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fiskeutstyrbutikk i Norge har så så mye på lager at de kan drive opphørsalg over lengre tid .......

dette er er tull og tøys !!!!!!!!!!!!!

Ta deg sammen da mann! Veldig sammen

Mannen bak denne butikken, som forøvrig er en kjeller/nettbutikk som vedkommende har drevet ved siden av jobbing i nordsjøen i mange år, har og vært medlem på FS i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg sammen da mann! Veldig sammen

Mannen bak denne butikken, som forøvrig er en kjeller/nettbutikk som vedkommende har drevet ved siden av jobbing i nordsjøen i mange år, har og vært medlem på FS i mange år.

Her gir jeg meg ikke ... !!!!!!!!

Mannen er sikkert seriøs han ....men villedende markedsføring som vi andre må holde oss unna har han ikke hørt om !!!!!!!!!!!

Fyren er sikkert grei han ..........men det han skriver skal være reelt !!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fiskeutstyrbutikk i Norge har så så mye på lager at de kan drive opphørsalg over lengre tid .......

dette er er tull og tøys !!!!!!!!!!!!!

Det er DU som tuller her. Det er som Thor seier snakk om ein bitteliten nettbutikk som har opphørssalg. Hvis du ser på utvalget forstår du kanskje det. Hvis ingen Norske fiskeutstyrsbutikkar har meir på lager så står det VELDIG dårlig til med Norske butikkar. Tipper Bårdsen har 1000 ganger meir på lager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er DU som tuller her. Det er som Thor seier snakk om ein bitteliten nettbutikk som har opphørssalg. Hvis du ser på utvalget forstår du kanskje det. Hvis ingen Norske fiskeutstyrsbutikkar har meir på lager så står det VELDIG dårlig til med Norske butikkar. Tipper Bårdsen har 1000 ganger meir på lager...

En bitteliten butikk har har opphørsalg i ukesvis ...... ? Kom deg ned nå jorden !!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer egentlig på et par ting i denne settingen:

hvor står det at alle varer må legges ut og selges innen en tidsfrist når det er opphørssalg?

hvorfor er han useriøs når han driver en liten nettbutikk som bi-inntekt? og ALLE som handler der er meget fornøyde med varer og service?

og hvorfor tenner dette deg så voldsomt? bruk av utropstegn har jo tatt helt av hos deg............(for mye innebygd frustrasjon?)

Endret av kim andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer egentlig på et par ting i denne settingen:

hvor står det at alle varer må legges ut og selges innen en tidsfrist når det er opphørssalg?

hvorfor er han useriøs når han driver en liten nettbutikk som bi-inntekt? og ALLE som handler der er meget fornøyde med varer og service?

og hvorfor tenner dette deg så voldsomt? bruk av utropstegn har jo tatt helt av hos deg............(for mye innebygd frustrasjon?)

Dettte er vel ikke så stort for meg !!

Enkelt og greit handler det vel om og holde det en lover ......... !?

Skakl en bruke førpriser må en feks dokumentere det............liker du ikke det Kim Andre !!! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror det rett og slett har klikka for deg, synd for deg, morsomt for oss andre. forstår ikke helt hva som er problemet for deg.....

ser hva du skriver, og forsåvidt hva du vil frem til, men tydligvis må du være rimelig ny her når du ikke har fått med deg TI-leidland sin butikk.....

referer gjerne til lovverk som underbygger det du sier. og ta kontakt med selgeren,og ikke klikk så voldsomt som du gjør.

hvis synes det er tullprat at du hisser deg opp, kan vi jo gjerne ha en avstemning bland brukerne for å agjøre dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror det rett og slett har klikka for deg, synd for deg, morsomt for oss andre. forstår ikke helt hva som er problemet for deg.....

ser hva du skriver, og forsåvidt hva du vil frem til, men tydligvis må du være rimelig ny her når du ikke har fått med deg TI-leidland sin butikk.....

referer gjerne til lovverk som underbygger det du sier. og ta kontakt med selgeren,og ikke klikk så voldsomt som du gjør.

hvis synes det er tullprat at du hisser deg opp, kan vi jo gjerne ha en avstemning bland brukerne for å agjøre dette

Synes ikke jeg hisser meg opp ....skjønnner egentlig ikke hva du sikter til ?

Skal jeg referere til en lov som beskriver at en skal holde det en lover ...?

Fristende og kallle deg idiot nå ..........men jeg venter med det !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg vet litt om hva som foregår kan jeg kanskje oppdatere bittelitt.

Personen det gjelder skal avvikle sin bigeskjeft med å skaffe f.eks billig multiliner til en mengde brukere på siden. Det er ikke gjort på to dager å selge tomt lageret.

Det så så skjedde var at han fikk tilbake en del varer en bekjent ikke hadde klart selge for han - derfor skriver han at det er NYE VARER - dvs at de som allerede hadde vært innom og så at det nesten var tomt for greier skulle skjønne at nå var det ikke bare 2 fluesett igjen, men at det hadde kommet inn en del flere ting. Villedende? Ikke sånn jeg ser det i hvertfall. Opphørssalg villedende? Er det ikke det man kaller det når man skal legge ned butikken? Villedende? Ikke i mine øyne.

En ting kan jeg være med på opg det er at reklamen er i bittelitt irriterende, men for en trofast bruker som har skaffet billige snører, taperte fortommer osv som få eller ingen andre har levert i Norge til glede for en laaaang rekke brukere av siden så har vi sett bittelitt mellom fingrene med en reklameform vi nok normalt ikke villet tillatt.

Bittelitt irriterende? Ja. Villedende? Neppe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hva problemet her er....

Det er klart at mange av de varene Leidland sitter igjen med, er varer som kanskje ikke pirrer den store massen, derfor vil det ta litt tid å selge disse ut. Riktig person må liksom komme innom....

Har selv drevet nettbutikk og vet hvordan det kan svinge med salget.

Tviler ikke et sekund på at Leidland driver en seriøs butikk og er bombesikker på at han ikke har noen intensjoner om å lure eller svindle noen som helst.

MVH

Torbjørn - Tidligere eier av fiskefritid.no og kunde av Leidland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vare liv. Jeg har vaffal handla i flere runder på dette opphørssalget, og anbefaler deg å handle i steden for å klage. Varene blir stadig færre, og det er ingen tvil om at dette er et reelt opphørssalg. Når du ikke har noen som står og napper i leiekontrakta på lokaler kan en opphørssalg vare ganske lenge.

Jeg er enig i at reklamen er irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.