Gå til innhold
Fiskersiden

Lageret skal tømmes ....nye varer ??


angler
 Share

Recommended Posts

poenget ditt er?'

godt du gir deg, mulig du ser at du gjør lurt i det :)

Må inrømme at jeg har drukket Bulgarsk rødvin ..........ellers mener jeg det jeg allltid har ment Kim Andre !

Her vare liv. Jeg har vaffal handla i flere runder på dette opphørssalget, og anbefaler deg å handle i steden for å klage. Varene blir stadig færre, og det er ingen tvil om at dette er et reelt opphørssalg. Når du ikke har noen som står og napper i leiekontrakta på lokaler kan en opphørssalg vare ganske lenge.

Jeg er enig i at reklamen er irriterende.

Du er irriterende klok .............

Må inrømme at jeg har drukket Bulgarsk rødvin ..........ellers mener jeg det jeg allltid har ment Kim Andre !

Du er irriterende klok .............

Hver gang jeg vil slenge litt dritt ser jeg Espen Ørud sitt navn i rødt nederst (er du alltid her ? ) og jeg besinner meg !!! ???

Endret av angler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må inrømme at jeg har drukket Bulgarsk rødvin ..........ellers mener jeg det jeg allltid har ment Kim Andre !

helt ok at du mener det du mener, det åper jeg at alle respekterer, selv om man ikke er enig, men tilbake til det som er viktig her:

fortell mer om den Bulgarske vinen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..................... Hver gang jeg vil slenge litt dritt ser jeg Espen Ørud sitt navn i rødt nederst (er du alltid her ? ) og jeg besinner meg !!! ???

Jepp - alltid ;-) Det er jo alltid noen som må holdes øye med, vet du.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.