Gå til innhold
Fiskersiden

FS er stolt av å kunne presentere...... YOUFISH


Recommended Posts

Nei, du har helt rett, det er litt æøå feil enda. Vi jobber med det men det er utrolig tidkrevende å finne og rette opp disse småtegnfeilene inni alle filene :D Vi tenker mer funksjonalitet nå så får vi prioritere slike "småting" litt etterhvert :D

Siste døgnet er det sett 520 videoer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det bare her, eller sliter siten litt med tegnsettet? æøå er fraværende. (Jeg kjører UTF-8 i nettleser, samme som siden er encodet i)

siden er hovedkodet i utf8, men er også logisk kodet for utf8, så jeg skjønner ikke feilen. Men jeg tror jeg vet hva som skal til for å rette den opp. Men først er det heltg og hyttetur til Hankø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ta en liteh gjennomgang etterhvert- aktiviteten er faktisk langt over hva jeg forventet, det startes en video omtrent hver 2-3minutt så det er mulig vi må se på kapasiteten vår etterhvert-men kapasitet koster og jeg skal jo ha ny mobil også... :lol:

Kjempekjekkt å se at tjenesten er populær :lol: og stor takk til de som er innom og kikker og en ekstra takk til de som legger ut videoer- dere ruler!

Er kommet ganske mange nye filmer bare de siste timene nå :D

Bla en bra film fra Kola i 4-deler

Flere som sliter med å få sett hele filmer?

Hos meg spilles det av alt fra 10 sek til ca 1 min før det stopper, har prøvd å reloade siden og å vente lenge uten at det blir bedre.

Det jeg gjør når filmene er litt lange er å starte og så trykke pause. Så surfer jeg litt eller noe i et annet vindu før jeg går tilbake og starter-da kan jeg hoppe, spole eller bare se sammenhengende uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg gjør når filmene er litt lange er å starte og så trykke pause. Så surfer jeg litt eller noe i et annet vindu før jeg går tilbake og starter-da kan jeg hoppe, spole eller bare se sammenhengende uten problemer.

Har prøvd det også, uten hell. Og ja, jeg har venta helt til "den grønne streken" er hel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt høy aktivitet, det er nå 30 videoer oppe... i full fart mot å bli største norske side på fiskefilmer etter 2dager :)

Hver 3.minutt startes det en video..... ganske sykt egentlig :)

Synes det er veldig mye bra som legges ut også, bla en serie flotte filmer fra bla Gaula og Kola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg går på "Se" (for å sjå videoar) og filmane vert lista opp nedover synes eg det er få teikn som blir vist i tittelen. T.d. : " Fiske laks med... "Cracking the c..."

Går glipp av mykje essensielt i titlane, synes eg. Burde vore endra om det ikkje er ein stor jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende Vilhelm, har sett de i løpet av dagen :D Ser IKKE feil ut med bordplatene....

Ellers er det nå en uke (minus 2t) siden vi startet og det har gått over all forventning- noe som dessverre har gitt/gir litt utslag i litt treghet innimellom.

2300+videoer vist, det er en video hver 4minutt ca døgnet rundt siste uken..... :o Over 50 videoer opplastet, kjempebra :D

Håper enda flere registrerer seg og laster opp videoer fremover :D

Husk at vi trekker premier, se remys innlegg litt tidligere i tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.