Gå til innhold
Fiskersiden

Fiske under Karmsundsbroa


Svendinfiskervenn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oh Jäklar! Jeg måtte ta et skift i fjøset, men jeg var der da kl.7 tror jeg!

Kom nettopp tilbake, hadde tenkt å stå lenger, men Tor svingte hammeren litt nærmere enn jeg likte:( Fangsten var ikke mye å skryte av, men et par lyr i matstørrelse ble det da. Lasse var innom en time eller to også, og fungerer i dag som vitne på at jeg kom, om enn "noe" forsinket..:wacko:

Ellers så kan det jo nevnes, for jeg har jo tydeligvis fått et tilnavn, at jeg klarte å holde på mageinnholdet denne gang, selv om bølgene rett som det var slo langt oppover svaberget:O

Beklager Arild og Thor, neste gang osvosv..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 7 var du der definitivt ikke :P Jeg og Arild gikk vel over kl 8 om jeg ikke husker feil (sjekke McDonalds kvitteringen...)

EDIT :

20.15 gikk vi ;)

Tok feil jeg også, dro på karmøysiden.

Men jeg fant han på andre siden etter en kjapp tlf

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlandet ja, er jo tydeligvis for risikosport å regne det og ferdes på øy-sida.. Kommer til å stå der fra rundt 1800 og utover.

Jeg er en meget kapabel roer! Uansett synd at en skarve misforståelse var roten til alt vondt her..

For de tøffe av dere: Jeg tar nok turen i kveld også, så får vi se om jeg har brent alle broer nå..:wacko:

Har noen av dere tackelforslag til øysida, er litt skeptisk til bunnforholdene der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en meget kapabel roer! Uansett synd at en skarve misforståelse var roten til alt vondt her..

For de tøffe av dere: Jeg tar nok turen i kveld også, så får vi se om jeg har brent alle broer nå..:)

Har noen av dere tackelforslag til øysida, er litt skeptisk til bunnforholdene der..

Fikk løst allt i går jeg, satt fast 3 ganger, ingenting røyk :)

Dro opp karsundets største tang med rota også :)

Fisk fikk jeg også, ble det noe på deg etter jeg gikk da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal ta turen jeg også i kveld,....hmm på leteaksjon etter savnede fiskere da, selvsagt :)

En ok lyr på flua hadde jo vert noe, hvis muligheten for å kaste er til stede da, det blåser en kjip nordavind nå.

Var en del krabbe der, mye borti å dro i agnet, mulig jeg også tar en tur.

Fin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare sjekke: Dere var på fastlandsida, der med fallos-bautaen?

Er du ledig på fredag, ladden?

Skal være med som mannskap på seilbåten til broder'n på fredag, så det blir nok ikke fisking på meg den dagen.

Kunne vært gøy å prøve litt i kveld da, men jeg kommer meg vel ikke ut dørene tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være med som mannskap på seilbåten til broder'n på fredag, så det blir nok ikke fisking på meg den dagen.

Kunne vært gøy å prøve litt i kveld da, men jeg kommer meg vel ikke ut dørene tenker jeg.

Jo da, ikke vanskelig å gå ut døra vel ?

:D

How hard can it be to meet under a bridge? :)

Its a BIG bridge

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.