Gå til innhold
Fiskersiden

Fiske under Karmsundsbroa


Svendinfiskervenn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Its a BIG bridge

:)

If I have to meet anyone there I'm gonna ask for GPS coordinates first... that place is like the Bermuda triangle.

Maybe the trick is to stand on top of the bridge and look down with binoculars to see where everyone else is first.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fristende.

Hva med Ladden ?, med den hardtreninga han holder på med kaster vel han tvers over karsundet snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fristende.

Hva med Ladden ?, med den hardtreninga han holder på med kaster vel han tvers over karsundet snart :P

Stille ble det, bedre vær i dag da.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke umulig jeg svinger innom ett er litt mat for å kaste litt - hvor er du u dag da ? UNDER broa ? fastland - øy ?

Ved bautasteinen, båtplassene, fastlandssia var det sist.

Jeg drar nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fristende.

Hva med Ladden ?, med den hardtreninga han holder på med kaster vel han tvers over karsundet snart :blush:

Jeg var ute å persa meg med begge stengene jeg,...på marka.

108,2 med den største og 77 med den lille.

For å klare å kaste over sundet, må jeg kaste snaue 180 meter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farsen fortsetter... når jeg ankom 21.30 så var det selvsagt INGEN på det anviste steder i dag heller. Men i motsetning til sist så fant jeg dem denne gang - under bra, men på øy-sia. Var der en liten time og "imponerte" dem med mine kasteegenskaper.. dvs jeg satt nye Karmøy-rekord i høyde, samt fikk mitt første skjærereir med påfølgende slit med Ambissen min !

Må øve slik at jeg slår Ladden når det drar seg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farsen fortsetter... når jeg ankom 21.30 så var det selvsagt INGEN på det anviste steder i dag heller. Men i motsetning til sist så fant jeg dem denne gang - under bra, men på øy-sia. Var der en liten time og "imponerte" dem med mine kasteegenskaper.. dvs jeg satt nye Karmøy-rekord i høyde, samt fikk mitt første skjærereir med påfølgende slit med Ambissen min !

Må øve slik at jeg slår Ladden når det drar seg til ;)

Jeg ble imponert jeg da...............

Blyloddet gikk jo utrolig langt når sena røyk :)

Nemi (dattra mi på 4 år) bestillte torsk før jeg gikk så det ble en torsk på henne i dag, en sei å en lyr som jeg fikk samtidig på makrell hekle ble sluppet ut i friheten igjen så de kan bli litt større.

Svenn står der enda, blir det fisk på han tro ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden den gang karmsundet blei knappe 180 meter bredt.

Du kan jo vise oss hvordan man kaster over du hehe, for det ville vært litt av et syn faktisk.

Ikke at det er umulig, men det er ikke spesiellt mangen som klarer 180 meter ute i felten.

Hvertfall ikke med kroker og agn...

Endret av BINN LADDEN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker at jeg kunne gjort det skarpt innen felt som profesjonell gjemselartist evt ninja, da det å finne meg innenfor et strengt tatt begrenset område synes å være umulig for lekfolk. Unntaket i dag får bli Thor og Lasse, som begge fant meg (på øy-sida Kjetil:p)

Fisket var så som så. Utenom et sypikebonanza av de skjeldne (egentlig ikke så sjeldent, dessverre) så ble det kun en brukbar torsk. Det mest spennende var nærkontakt av 3. grad med oter eller mink.

Fin tur var det lell, regner med at jeg stikker en tur innom i morgen også, men da kanskje på andre siden:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste tur under broen blir i dag. Skal gjemme meg på fastlandsiden, tror jeg :ph34r::ninja: Tidspunkt omtrent.. 1900?

Fastlandssiden av brua ja, kan bli vanskelig å finne deg der også, brua har jo en høyre å en venstre side, begge sider kan fiskes fra

:)

I tillegg kan man stå under brua på den siden, tror ikke du behøver å kle deg som ninja, ingen finner deg allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.