Gå til innhold
Fiskersiden

Hvordan få config. Lowrance ethernet.


trollingcharter
 Share

Recommended Posts

Hei!

Har en Lcx112C og en globalmap 8200c, vil pröve å kjöre ekkolodddata på globalmapen men vet ikke hvordan jeg stiller in den.

Har koblet sammen dem med ethernet kabel.

Om jeg klikker på networking så kan jeg på globalmepen få frem lcx en og gps antennen i listen over enheter.

PÅ lcxen får jeg frem gps antennen og globalmapen.

På open ports står den (husker ikke helt) send sonar data pluss masse andre open ports.

sonar001.jpg

sonar002.jpg

sonar003.jpg

sonar004.jpg

sonar005.jpg

Hvordan går jeg videre får i vise ekkoloddet på globalmapen?

/TC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt problem, var ute og kjörte litt idag og alt fungerte bra.

Kom inn i havnen og slo av all elektronikk, når jeg på ettermiddagen startet opp min LCX112c igjen så var skjermen svart, loddet starter opp men jeg kan ikke justere bakgrunnsbelysningen.

Om jeg er koblet opp på nmea nettverket så kan jeg med å klikke backlight på min lcx senke eller höye belysningen i min globalmap, men det hender ingenting med belysningen på min lcx.

Altså tydeligvis så virker knappen, bib lydet når jeg trykker fungerer, lyset senkes og höyes i min GLobm. som er koblet med backlight sharing.

Om jeg kobler bort nettverket og nmea så har jeg fortsatt samme problem, bip lyd når jeg trykker på knappen men det hender ingenting med lyset.

Er dette noe du kjenner til Abbor?

takk

Mvh

TC

Pratet med Lowrance repair og se sa at den må sendes inn, jävlig moro når det er bare en dag siden min Globalmap kom tilbake fra reparation!!!

Jeg fortalte hele skiten og han lovet at han sender meg en ny unit idag, og jeg lovet å sende tilbake den gamle allerede i morgen.

/Kjell-Magne

Endret av trollingcharter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.