Gå til innhold
Fiskersiden

Hockey


Jokern
 Share

Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dommerskandale :angry2::)

Vel.. Nå har jeg sett kampen for trdje gang i dag. Å skylde på dommern for tapet her blir vel tynt?

At de tok noen merkelige avgjørelser kan jeg være enig i:

Kommenterer i hovedsak disse:

Myrvold får 2+10 for en stygg takling i rygg på Renè Bøe. Samtidig (i en situasjon før) får Grafs(?) 2 min.

Etter 2 min spill, kommer Anders på isen?

Brooks setter en soleklar interference på Phil. Hansen(?) er meget godt plassert og ser dette, men dømmer offside i målgården..??!! Like etter dette hadde forøvrig en Oilers-spiller (Hallem?) en liten disputt med Cato som kunne gitt begge 2 hver for roughing, noe dommerne ikke ser. Like etter setter Hallem(?) en albue i trynet på Elof, som dem heller ikke ser...

Du Renè kan sikkert fylle på med merkelige avgjørelser, men disse gikk som sagt begge veier.

Mye rart med andre ord, men dommerne har ikke skyld i resultatet. Det kan dere takke Myrvold for. Som er så rutinert at han tar den i ryggen på Bøe mens dere har en avventende. Dette snur kampen..

(Håper ikke det er noen fra forbundet eller noen dommere her for da får jeg en hel jævla månedslønn i bot!! for å ha kommentert dommeren... Heia!)

Kan fort være at Gaden kommer etter deg nå. Han ringte forøvrig til en Lillehammer-supporter som hadde hatt en mindre hyggelig status-oppdatering om Owe etter en kamp han dømte.

Jeg mener, da har han for lite å gjøre dersom han finner tid til slikt tull...

Endret av Jokern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Seriemesterskap i Håkki er like verdifullt som Lire etter andre verdenskrig.

Det er bøtta som teller i Håkki, det er da alvoret begynner!

Men det er godt at dere Sarpinger er fornøyd med ingenting, for det blir ikke mer i år :unsure:

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparta har vist seg som det mest stabile laget i årets serie, og det skulle ikke forundre meg om de tar bøtta også.

Oilers dessverre......... hvis ikke gutta fra Hamar overrasker som ifjor :unsure:

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Seth - med tanke på SØ-bestanden på Jæren så burde jeg vel ønsket at dere vant i kveld, slik at du har annet å tenke på fremover enn fisking, men NOT - i kveld er det på hue å ræva ut og null bøtte i år også ;)

Storhamar, Norges beste lag, ingen andre slår oss, når vi er i slag osv........

Oilers dessverre......... hvis ikke gutta fra Hamar overrasker som ifjor :wacko:

Hmmmmmmmm :wub:

Hahahaha dere er jo ikke bedre :)Og ellers veldig enig med tequila, selv som særping. Seriegullet er liksom ikke verdt noe desverre.

Jepp, storebrødre vet alltid best B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seth - med tanke på SØ-bestanden på Jæren så burde jeg vel ønsket at dere vant i kveld, slik at du har annet å tenke på fremover enn fisking, men NOT - i kveld er det på hue å ræva ut og null bøtte i år også B)

Storhamar, Norges beste lag, ingen andre slår oss, når vi er i slag osv........

Hmmmmmmmm :wacko:

Vi får nå spille først. Går det til helvete starter jeg sø/piggvarsesongen så fort jeg har blitt edru... Men hadde ikke planer om det før ute i april ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får nå spille først. Går det til helvete starter jeg sø/piggvarsesongen så fort jeg har blitt edru... Men hadde ikke planer om det før ute i april :(

Tippet 6-1 til Oilers eller 3-1 til Dragene i dag - det måtte bli en av de kampene.

Ja, ja da varer sesongen et par dager til for Oilers. :P og SØ får fred litt til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig lite hockeyinteressert men etter å ha lidd meg gjennom timesvis med hyllester av Storhamar fra Hamars eget svar på Charter-Svein til og fra Dublin nylig, så må jeg innrømme at jeg koser meg i aften.

Tipper han satte glasset med Jameson i vrangstrupen i kveld til en forandring :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig lite hockeyinteressert men etter å ha lidd meg gjennom timesvis med hyllester av Storhamar fra Hamars eget svar på Charter-Svein til og fra Dublin nylig, så må jeg innrømme at jeg koser meg i aften.

Tipper han satte glasset med Jameson i vrangstrupen i kveld til en forandring ;)

Hvem var det - ikke meg :)

Blir ofte en slik kamp i et langt sluttspill. Den neste (to neste) blir tighte igjen, med småting som avgjør - trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal faktisk inn å se på i kveld. Første hockeykamp eg skal på noen sinne. For sjøørreten sin del blir det vel til att Oilers får min støtte :)

Gled deg - en god håkki match er bare konge.

Jeg skal sitte hjemme - 500 meter fra hallen med ungene - mens kona drikker vin hos naboen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.