Gå til innhold
Fiskersiden

Hockey


Jokern
 Share

Recommended Posts

Husker mede gru og glede tilbake på en del klassiske oppgjør mello TIK og Storhamar i Leangenhallen.

Du store min hvor vi hata de Bergsenguttene!

;)

Ja det var tider det, full hall og fult trøkk. Storhamar fikk vel også skikkelig bank i de fleste av kampene. Synd TIK alltid rota så med økonomien, nå er det bare minnene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eneste som teller i særp nå er vel pølse i vaffel :unsure::glare:

Dere har fått en smuuud back i Jonas Elofson! Blir nok beste backen deres. Spilte litt med han som junior, that man has got talent!

Har prøvd pølse i vaffel en gang... Merkelig smak, men helt greit :)

Har sett Elofson i ett par treningskamper og han virker solid han. Får bare se når serien drar i gang igjen :lol:

Så hva er målsetningen til dere i Oilers denne sesongen? The doubble?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd pølse i vaffel en gang... Merkelig smak, men helt greit :P

Har sett Elofson i ett par treningskamper og han virker solid han. Får bare se når serien drar i gang igjen :)

Så hva er målsetningen til dere i Oilers denne sesongen? The doubble?

Må jo sette høye mål med det mannskapet vi har i år(jaffal på blokka..) Topp 3 i serien og finale i sluttspillet. Og kommer vi først dit er jo målet å vinne den også! Har fulgt med minimalt i sommer så jeg veit fint lite om de andre laga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå har alle lag møtt hverandre en gang og serien er i gang. Morsomt å følge med i år, da det er jevnere enn tidligere. Med unntak av laget mitt og Comet som er i særklasse dårligst. Sparta virker veldig solide og gode i år. Gøy at "Hockeytown" lykkes. Ellers må jeg si at jeg er imponert over Stjernen, Lørenskog og Lillehammer. De som har skuffa mest er vel Oilers og Vålerenga. Men det er jo gøy at Vålerenga sliter, men de har jo tross alt alle dommere og forbundet mot seg :)

Håper Furuset kan ta noen fler seire i år og at Vålerenga mislykkes med å kjøpe seg ut av krisa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Må jo sette høye mål med det mannskapet vi har i år(jaffal på blokka..) Topp 3 i serien og finale i sluttspillet. Og kommer vi først dit er jo målet å vinne den også! Har fulgt med minimalt i sommer så jeg veit fint lite om de andre laga...

:) Heisann, Seth, så langt held målsettinga ser eg, vert det istid på deg? Om de berre hadde greidd nokre poeng til på bortebane hadde topp3 vore i boks allereie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det begynner å sette seg nå i innspurten etter en for publikum jevn og morsom serie. Det hadde holdt med de idiotiske tapa våre mot Furuset og Comet så hadde vi vært helt oppe å lukta på gullet...

Men, seriegull i hockey er ikke det samme som i fotball gitt. Det blir fort glemt, viktigere er det å komme topp 3 da man får velge motstander i sluttspillet + hjemmebanefordel. Noe som etter årets statistikk er relativt viktig for oss :)

Blir nok av istid på meg, men jeg har vært vaksinert mot å score i år. Håper det løsner mot februar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det begynner å sette seg nå i innspurten etter en for publikum jevn og morsom serie. Det hadde holdt med de idiotiske tapa våre mot Furuset og Comet så hadde vi vært helt oppe å lukta på gullet...

Men, seriegull i hockey er ikke det samme som i fotball gitt. Det blir fort glemt, viktigere er det å komme topp 3 da man får velge motstander i sluttspillet + hjemmebanefordel. Noe som etter årets statistikk er relativt viktig for oss :)

Blir nok av istid på meg, men jeg har vært vaksinert mot å score i år. Håper det løsner mot februar...

:) Då får me som fylgjer innspurten gjennom media kryssa fingrane for at Oilers greier topp3, og at du greier å putta snart. Og når sesongen er over er det tid til å frista piggvaren på Jærstrendene att. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en imponerende innsats i dag (går), blir neste uke veldig spennende. Vi ønsker Renè fra forumet her velkommen til tv-sendt match i Sparta Amfi!

Vi satser på at sarpingen Tommy (evnt lysen) reiser hjem med sekken full!!

Velkommen skal du være Seth....!!

Vi får håpe(?) Seth og resten av olje-gjengen sitter oppe å ser på NHL skill competition ikveld. Så kanskje dragene har sjangs på poeng i siddis-land, hvor oilers har imponert i år! (og fjor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er oilers ute av gull-kampen(?)....

Enga gikk på en smell mot lik, så nå har vi en gyllen mulighet til å avgjøre.. Jeg er dog redd for at vi ikke klarer å avgjøre på egenhånd. Vi har alle tiders mulighet, men mine erfaringer sier at vi ikke er gode nok under press (la meg for guds skyld ta feil)!

Oilers kan være hektet av. Men vif har et langt enkelere skjema igjen, og vi er bare 4 foran. Dette kan bli spist opp ila 2 runder dersom vi ikke gjør det vi skal.

Med det laget vi har burde finale være et naturlig mål. Noe som kjennes litt surt, all den tid jeg ikke har vært flink til å planlegge.... --> Finale-kampene går på begge sider av termnin. Men jeg har fått klarsignal til å ta med radio på fødestua. Kommer ikke guttingen midt i avgjørende finale, så skal jeg få med meg det hele!! :angry2:

Blir det bussreiser fremover Seth? :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det a!!!!!!!!!!!!!!!!!! Første gang jeg har mista hodet i år! 2 hoveddommere blir jo bare kluss, de hakke kontroll på seg sjæl en gang... For dere som følger med på foppal og har sett Edvardsen i aksjon med kort i regnbuens farger kan jeg opplyse om at han ble omtalt som en av de beste dommerne i hockey................ :angry2:

(Håper ikke det er noen fra forbundet eller noen dommere her for da får jeg en hel jævla månedslønn i bot!! for å ha kommentert dommeren... Heia!)

Gullet vårt røyk forøvrig ikke i går, men i de kokkoskampa våre mot Furuset, Comet og de andre vi har drivi goodwill med der i bånn av tabellen.....

Men har noen noen gang brydd seg om seriegull?? Bøtta som teller her! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:angry2: Yepp, Seth, toget til serieseieren er gått, men bøtta skal det spelast om og der voner eg at Oilers er med fram til finalen. Ellers såg eg at du plukka deg poeng forleden, snart putter du og då kjem dei som perler på ei snor. :o

Og snart skal me vassa på strendene att, keep smiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.