Gå til innhold
Fiskersiden

Lake fiske i helga ?


link
 Share

Recommended Posts

Begyner og klø i fingra nå etter lake fiske igjen :) vurderer og dra ut lørdags natta for og prøve fra båt og fiske litt nedenfor

bingsfoss i de dyp hullene som er der . Noen som har prøvd enda ?. De er vell ikke så feite enda for de eter seg vell opp senere ? uansett har i allefall 1 plass ledig om noen har lyst til og prøve seg på arten .Muligheten for gjørs er vel ikke helt umulig heller tenker jeg

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sykt mye vann i Bingsfoss nå?

Og strengt tatt er det vel litt galskap å ikke bruke evt fisketid til fiske etter ørret/sjø-ørret/laks i elvene nå som det er så bra oppgang overalt pga vannstanden :)

Men er du gira på lake så er du vel det :D

Kan uansett ikke lørdagskvelden. Da er det påtvunget fest (ville mye heller vært i …….elva)

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sykt mye vann i Bingsfoss nå?

Og strengt tatt er det vel litt galskap å ikke bruke evt fisketid til fiske etter ørret/sjø-ørret/laks i elvene nå som det er så bra oppgang overalt pga vannstanden :)

Men er du gira på lake så er du vel det :D

Kan uansett ikke lørdagskvelden. Da er det påtvunget fest (ville mye heller vært i …….elva)

he he du kjenner vell meg har noen timer i året etter lake :D uansett mye vann er ingen hindring er ikke så mye strømm der jeg skal fiske .Bruker anker og legger vell en flu pose så er det en del vann føring lokker vell det :D he he svein du legger jo uansett bare igjen 10 kg bly eller prøver og dra opp tømmerstokker :P ørret fra perrud er vell ikke anbefalt lenger så det blir makrell da

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begyner og klø i fingra nå etter lake fiske igjen :) vurderer og dra ut lørdags natta for og prøve fra båt og fiske litt nedenfor

bingsfoss i de dyp hullene som er der . Noen som har prøvd enda ?. De er vell ikke så feite enda for de eter seg vell opp senere ? uansett har i allefall 1 plass ledig om noen har lyst til og prøve seg på arten .Muligheten for gjørs er vel ikke helt umulig heller tenker jeg

Synd jeg ikke så posten din før nå. Hadde vært gøy å forsøkt seg på laka. En helt ny art for meg.

Jeg blir gjerne med neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fisker du? Når på døgnet foregår lakefiske? Har forstått at det foregår på natten, men hvor lenge holder man som regel på?

Kunne vært morsomt.

Glomma nedenfor bingsfoss mot fet :) nærmere en det sier jeg ikke he he (litt hemlis )

fisker på fra 8-rundt 20 meter (ja det er hull med 20 meter ja om du har lodd finner du det ) :o

Yes det foregår når det begyner og bli mørkt og til 3-4 tiden på natten

Ved båt fiske bruker jeg multi snelle og is fiske stanga med glide tackle og gjerne no skrammel og selvlysende pærler på tacklet .Det blir omtrent som og fiske lange nappa er like .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.