Gå til innhold
Fiskersiden

Fjordprosjektet


sarepta
 Share

Recommended Posts

Jeg er ikke med bl annet fordi man kun konsentrerer seg om sjøørreten mens jeg mener det er på tide at man ser på helheten. Det betyr ikke at jeg synes prosjektet er uinteressant, tvert imot. Jeg sitter ikke stille på sidelinja men prøver så godt jeg kan å spre ideen om marint reservat til både politikere og miljøvernere. Det er nye tanker for de aller fleste også for sportsfiskerne. Dessverre er det ingen som vil forsvare dagens ødeleggende forvaltning av fjorden, det sier kanskje det meste..

Sportsfiskefjorden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Dette kokte som ventet ut i ingenting.Ble jo skrevet side ut og side inn med flotte innlegg.

Mange potensielle politikere på fiskersiden.

Bare til orientering tok jeg tak i problematikken med ødelagte gytebekker i mitt næromeråde for noen år siden og med meget oppløftende resultater.

Noen må ta tak i ting, ikke bare bable. :)

I ettertid syns jeg det hele er rent komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig i at bare babbel ikke forer fram men i "mitt" tilfelle er/var det nodvendig med info. Da jeg forste gang skrev til wwf var svaret at jeg hadde satt igang mange og nye tanker der. " kan man frede en fjord?" var et av sporsmaalene. Naa ser man at stadig flere snakker om marine reservater.Snakket kan jo ende opp i en diskusjon om hvordan man skal forvalte ressursene paa en bedre maate baade i oslofjorden og andre steder. Baade wwf,greenpeace og naturvernfor vil komme paa banen og da faar vi staa klare til aa si hva vi mener. Tanken paa en sportsfiskefjord er hvertfall ikke lenger unna naa enn for to aar siden.I en eller annen form er den mye naermere. Mitt haap er at stadig flere engasjerer seg for helheten, det biologiske mangfoldet...

Sportsfiskefjorden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.