Gå til innhold
Fiskersiden

suldalslågen 5-7sep.


boblerør
 Share

Recommended Posts

Vi er 4 stykker som skal prøve oss i suldalslågen 5-7sep. men vi ha ingen kjenskap til elven og trenger derfor tips.

Hvilken fiskevald kan dere anbefale for 4personer? Kommer til å fiske mest med flue, men kommer til å fiske litt med sluk/mark også.

Noen vald som gir mere fiske enn andre?

er det best helt nede ved sjøen, eller lengre oppe i elven?

Takker for alle tips, vist det er noen som har tips som de ikke vil vise alle her på fiskersiden, så send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Litt sent å bestille fiske nå tror jeg...

Jone Mo sine vald fisker bra og dekker store deler av elva, men der tror jeg ikke dere får døgn. Under fossen får dere garantert ikke døgn selv om dere skulle ha nok penger :P

Gå inn på Suldalslagen.com og se på fiskekort. Der finner du alle vald og kontaktinfo for disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket det i løpet av dagen at det er litt sent. Hadde avtale med en i gaula i sunnfjord, fiske+overnatting, men når jeg ringte i dag for å høre at alt var i orden, fikk jeg vite at fiske i elven var stengt.. kjipt... kunne gitt beskjed når han viste det.

Har fikset stråpa 5-6sep. og kanskje juvåsen 6-7sep (får vite det i morgen). er dette gode soner?

eller blir det kanskje Mandalselven som får besøk av oss...

Endret av boblerør
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.