Gå til innhold
Fiskersiden

Hjelp.


Dr. Hook
 Share

Recommended Posts

Eg har i monge år dreve med det eg har kalla for "fiske med agn frå land". Dette har eg seinare funne ut er kalla "kystmeite". Det som skiller meg frå ein seriøs/sjuk kystmeitar, er nok at eg til no kun har fiska med vanlege haspelstenger som aldri var meint til meir påkjenning enn ein makrel eller to.

Tenkte derfor å gå til innkjøp av litt utstyr. For å ikkje gå fullstendig bananas på utstyrsfronten, som skræmande monge her inne tydelegvis gjer titt og ofte, har eg bestemt meg for at EI stong med EI snelle er nok. I alle fall til å byrje med. :P Eg kunne tenkje meg noko som kastar bra, og tåler ein støyt, og gjerne litt stor fisk. (har funne meg havål-hotspot eg vil prøve :))

Har sjekka ein del på avkroken.no, men eg går meg fort vill i jungelen og kjøper sikkert mykje eg ikkje treng og/eller har råd til. :P

Nokre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du jakte havålen tror jeg du skal satse på en surfstang, en karpestang kan fort bli i letteste laget.

Endte opp med at eg kjøpte denne i dag:

http://baardsen.no/storefront.php?pid=1170

Såg ut som eit bra tilbud? :lol:

Kjøpte sjølvsagt også ein haug med div. krimskrams og duppedittar, samt tripod. Det vert vel meir ein gong i framtida, men trur eg får klare med ei stong til økonomien tillet noko anna. :P

Og ang. havålplasssen... Bestefar min sa at der "aula" med ål, og det var håplaust å sette krabbeteine der. Fleire har òg fått "ufisken" på line i nærleiken, so eg trur at sjansane er til stades. :) Den originale planen var båt, men grunna dårleg utstyrt og liten båt, trur eg ikkje det vert heilt trygt å ankre opp i mørket. Heldigvis kan plassen nåast frå land med rette (dette) utstyret. Må berre gå eit stykke frå folk og langt ut på eit nes utan sti. Trur eg tek med lommelykt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats på en god hodelykt! Det er et must. :P

Ellers er det et bra sett du har kjøpt deg der, men vær forsiktig med stangringene på den den stangen. Keramikken er ganske så lett å knuse/knekke!

Kan skrive under på det, stanga velta en gang og 3 ringer røyk. Ellers fin stang til det tyngste meitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive under på det, stanga velta en gang og 3 ringer røyk. Ellers fin stang til det tyngste meitet :P

Hmmm, eg er jo sunnmøring, og når det er omtrent halv pris, so slår dei griske genane til relativt fort. :)

Men er det ikkje mogleg å skifte ringane med nokre meir solide om uhellet skulle være ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.