Gå til innhold
Fiskersiden

Oppsummering av sommeren i bilder


MP
 Share

Recommended Posts

Ja, det må jeg si -GRATTIS !

Ps. ikke f%&n om æ klare å vent i 9 måneder.. E det ikke noe som har rømt i Vinjefjorden eller noe sånnt?

Hvis du en dag leier Mikkeli en hel uke (noe jeg tror du er truendes til), så si fra hvis du trenger en hovmester !

Men er du fiskesugen nåda, når en laaang sesong er ferdig her oppe.

Du har jo Drammenselva, og har ikke Suldalslågen også fiske i sept. ? Hvilke muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongerapport!

Torde bare å se på den med ett øye, for å ikke vekke fram det borgjemte laksesuget. Har gjemt det bort for å ikke gå på veggen i vinter.

Men ikke langt nok bort tydeligvis.

Etter et par bilder spratt jaggu det andre øyet opp, og sikkelet begynte å renne igjen.

Det va no som svarte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke det da Karl Inge?

Jeg ser det ikke, hm, hvor fisker Megalaksfiskeren ?. Synes å kjenne meg igjen (litt lenger opp enn jeg fisker) på ett av bildene (?)

Og plutselig dukker noen fjellmassiv opp som ikke er i Gauldalen (?)

Mystisk :) Mye grums på elvebunnen, det er jo typisk Gaula da.

Orkla ?

I allefall Master, her fikk vi noen inputs hvordan avfotografere laks under vann :-) Mektig imponert !

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det ikke, hm, hvor fisker Megalaksfiskeren ?. Synes å kjenne meg igjen (litt lenger opp enn jeg fisker) på ett av bildene (?)

Og plutselig dukker noen fjellmassiv opp som ikke er i Gauldalen (?)

Mystisk :) Mye grums på elvebunnen, det er jo typisk Gaula da.

Orkla ?

I allefall Master, her fikk vi noen inputs hvordan avfotografere laks under vann :-) Mektig imponert !

Ha ha, deilig å la dere lure litt. Den er ikke fra trøndelag for å si det sånn. Den ene er fra Orkla da, den første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl Inge - til og meg jeg ser hvilken elv det er selv om jeg aldri har fisket der - skjerp deg!

Ha ha, deilig å la dere lure litt. Den er ikke fra trøndelag for å si det sånn. Den ene er fra Orkla da, den første.

:) beklager KIS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.