Gå til innhold
Fiskersiden

Fiske på Spania's østkyst


Langø
 Share

Recommended Posts

Jeg skal til Lla Franc i Spania på "solferie" om snaue 2 uker, og da jeg ikke er noe glad i å ligge i solen tenkte jeg å ta med fiskestangen.

Er det noen her som har noen erfaring fra fiske der? Lla Franc ligger forresten ca 1 times kjøring nord for Barcelona. på Costa Brava Kysten.

Det jeg lurer på er hva jeg kan vente meg å få der, hvordan jeg tar det (sluk/agn), er det noe arter jeg bør passe meg for (giftige), størrelse på fisk osv.

Greit å vite litt for å vite hvilke stang, og hvilke sluker jeg skal ta med, gidder liksom ikke drasse på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil jo bare befinne deg en til to timers kjøretur fra Mequinenza og Rio Ebro - kontakt Bavarian Guiding Services og hør om de har tid til å guide deg en dag eller to etter malle ! Det bør være rette årstiden for dette - utstyr leier du av dem

Garanterer nesten ditt livs fisketur !

Google Bavarian Guiding Services og du skjønner hva jeg mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med Mike på Bavarian, var desverre litt sent å bestille nå, :) da de nesten er fullbooket, men han skulle se hva han klarte å få til. Så da er det jo bare å krysse fingrene, hadde vært utrolig kult å prøvd å få en stor malle, han kunne nesten garantere fisk evnt. Og de tar relativt ofte (vet ikke helt hva de mener med relativt ofte men) maller på opp imot 70 kg, og innimellom opp mot 100 kg. Hadde vært helt rått å få fisk like tung som selv! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.