Gå til innhold
Fiskersiden

Numedalslågen


Roar Larsen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes ikke du skal ta dette personlig da.. Er ingen kritikk hverken mot deg eller Lågens framtid sin side. Det vi etterlyser er jo bare et samarbeid mellom rettighetshaverene.

Ta Gaula som et eksempel. Der er det en "nogenlunde" fungerende laksebørs, og det med 650 grunneiere med fiskerett... Greit nok at ikke alt blir oppgitt i tide der heller, men det er jammen nok til at folk valfarter dit..

Og du har vel også fått med deg at de aller fleste ikke kan begynne sitt fisle i Lågen før 10 juni, og frem til da hamrer vi videre på tastaturet...

Skitt fiske i Holm, og regner med at du legger ut bilder og tekst fortløpende på siden din.. :angry:

Jeg har ingen ting å ta personlig nei :blush:

Laksene som er tatt i Holmfoss til nå, er vist omsider kommet ut på laksebørsen også, og vi får håpe de(og alle de andre) ser verdien i dette :blush:

Om det er treghet i dette systemet, håper jeg fiskerene også oppstrøms Holmfoss sender ut litt info på mail eller mms til oss som prøver å ta raporteringsskjeen i egen hånd. Jeg skal hvertfall prøve å være rask på labben med å legge ut innenfor samme dag....

Ellers så ble det en stille helg, med lite vann og fisk på farta i Holmfoss, selv om det ble tatt to smålaks på søndagskvelden.

En liten økning i vannstand, så kan det fort bli morro der igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisket i Holmfoss på mandag, og halve tirsdag.

Første gang jeg har vært der, fisket på evja.. Så en del fisk, men det ble ikke tatt noe særlig som jeg kunne se, bortsett fra en fin en som ble landet på Stria tirsdag morgen.

Var uansett nydelige dager, og deilig å få prøvd seg etter laksen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En statusrapport fra våre retter nedstrøms Naugfossen:

Det er fisket jamt og trutt siden åpningen, men faktisk ikke observert en eneste laks!

Ser på bilder av fiskene tatt lenger opp, og det er helt tydelig at disse ikke er "nygåtte".. Upusset sølv..

Derfor tror jeg ikke at det har gått noe fisk de siste dagene, og regner med at fisken har stoppet i Holmfoss eller på flatlågen. Det er etter mitt syn ingen tegn som tyder på noen bra sesong i år heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.