Gå til innhold
Fiskersiden

Fin specimen lake (Endlig )


link
 Share

Recommended Posts

Fant ut at jeg skulle ut i rufse været i går og prøve lake knall bra overskyet og kaldt i været

helt ypperlig for lota lota .

kom meg ned til glomma og skulle sette båten på vannet men hva f..... den ekstra rulla jeg har satt på butta i bak enden på båten :-( så etter mye knoting fikk jeg da båten ta hengeren (den rulla skal av :) )

annyway tempraturen i vannet hadde sunket med 6 grader og lå nå på 9 mot 15 grader siden sist helg . fikk ankra opp og sluppet snøret .Og det tok ikke lange stunden før jeg fikk dubelt hugg holdt i den ene stanga og satt bjelle på den andre fisk på 2950gr og 2350gr :) dette begyner bra tengte jeg .så etter ca 1 time nytt dobbelt hugg igjen 1500gr og 4800gr lengde 86.5cm fikk og 2 til over 2 kilo og 4 til over kiloen Detta lover godt fiske når de begyner og få rogn har nok funnet laka hullet der etter mye leiting

totalt 9 stk laker i går

her er litt bilder håven er stor men nesten for liten gitt fikk litt problemer (tørr nesten ikke tenke meg åssen plassen er i gyte tiden :-P )

63753_s.jpg

63760_s.jpg

63754_s.jpg

63755_s.jpg

Dobbelt hugg

63756_s.jpg

2950gr

63757_s.jpg

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :blush: Tørr vell nesten ikke tenke på åssen det blir der nede når gytinga begyner har hatt fisker over 2kg på alle turene bortset fra en tur men da var det enormt sving på gradene i vannet neste målet må bli og få større en Arnt Åge sin nå da :blush: har nok funnet god hullet for laka nå etter mange timer med leiting

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott lake! Ikke tett mellom slike i Glomma gitt... Men de er jo der, er bare å finne dem;-)...

stemmer og de er rimlig steds bestemte så de holder seg i samme omr den på 4800 går der den sammen med alle de andre jeg fikk den kvelden kunn c/r i båten om de ikke er for skadet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.