Gå til innhold
Fiskersiden

ledig plass i båten etter lake


link
 Share

Recommended Posts

som altid når jeg har en ledig plass i båten gir jeg noen mulighet og få seg en ny art eller muligens bare forbedre sin lake pers ? bare og skrike ut om noen har lyst på en tur ut etter lake i kveld ved sørumsand omr. pm eller ring tlf nr kan fåes av fler her :) drar ut i 7-8 tiden og blir vell ute til ca 0100

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var ikke eneste, Gabbe...... :lol:

Btw, ble det noe fangst da Kai? ;)

ja da det ble 5 laker 3 over kiloen men fikk ikke liggi på god stedet det bølga og var sur vind så båten gikk som en propel der nede . fikk i allefall testa skogseid stikka til tom ole og den bøyde seg godt på en syko kilos lake he he . skal bli gøy og prøve på de større

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da det ble 5 laker 3 over kiloen men fikk ikke liggi på god stedet det bølga og var sur vind så båten gikk som en propel der nede . fikk i allefall testa skogseid stikka til tom ole og den bøyde seg godt på en syko kilos lake he he . skal bli gøy og prøve på de større

skogs-eiden var morsom den hehe, det var dog ikke bølgerne :lol: men men, enda en hyggelig tur med kai ;)

Til alle andre ta og bli med ut om dere for sniket seg ut en kveld, dette er kjempe moro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ta med videokamera da -_-

Og emd de resultatene du har hadde jeg kastet meg rundt og blitt emd hadde kjøreturen vært en 5-6timer kortere... ^_^

da må det bli med dvd kameraet det er vell det eneste som kan filme bra med lite lys prob da er at det blir vob filer og svart hvit men det er mulig jeg kan gjøre de om til annet format i nero

brukte 1000meter og bilde kameraet mitt når jeg filma det jeg la inn på youfish :lol: drar med kameraet jeg så får vi se om det blir noen blink skudd

Da var plassen fylt opp :)

og er det noen andre som vil hvere med senere i uka /helga så får de bare si fra

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ny tur ut i kveld og det er plass til 1 blir da bare meg og 1 til i båten .Ser ut som stormen har sluppet taket og det går fint an og komme seg ned til godplassen :) pm eller ring

drar ut mens det er lyst skal legge flu i dag i håp om og lokke de store økt fra 1800 til 22-30- 23-00 bør hvere inne til rimlig tid grunnet jobb i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble dessverre ikke noe stor suksess. Fikk mange laker men ingen av den størrelsen vi ønsket. Jeg tror det kom av at vi valgte å prøve på en plass i et annet område enn der Link har fått alle de store i høst. En plass hvor det er tatt bra laker før, men da gjerne nærmere gytetiden. For tidlig der enda kanskje? Eller kanskje vi bare hadde uflaks som unngikk de store? Uansett en hyggelig kveld, og det skjedde da en del fiskemessig. Ja, fikk til og med noen reale bunn-napp :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må si jeg bomma i går på plass veit det er mye smått der men hadde håpet på noen 2kiloser :rolleyes:

.. fisk fikk vi .det ble en del laker og den største litt over kiloen .men som gabe sier feil plass enda .Blir nok god plassen til lørdagen så kommer nok 2kilosene opp :) Blir litt repp på båten etter gårsdagens tur ,. Styringa løsna i feste bak :) men litt må man regne med . Anny way fin tur ut og ikke så mye slush på elva enda heller .Vannet holdt 2-3 grader i går .Så nå begyner det og nærme seg de første feit lakene og fisken blir mer på hugget. Og med det vil jag bare si ledig plass på lørdagen og om noen vil ut etter feit laka :D

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.