Gå til innhold
Fiskersiden

lake fra isen 12/12-08 OPPDATERT med bilder


link
 Share

Recommended Posts

Blir vell kasta ut av huset i 8 tiden tenker jeg kan jo bli før og men da må jeg forlate heimen kommer en masse damer inn i huset

Greit... jeg er IN men har ikke sjans før i 8tida, som forrige fredag :) men du har med 4*4'eren om jeg tenker rett og da går det vel bra med tanke på kjøre forhold utpå der :)

For det er ikke aktuelt å fremskynde turen til i morgen kveld? :)

jeg har null sjanse før fredag kveld

For det er ikke aktuelt å fremskynde turen til i morgen kveld? :)

og kulde graderne kommer igjen fredag kveld her er verjret hos kai de nest dager : http://www.yr.no/sted/Norge/Akershus/Sørum/Blaker~2301056/

men kanskje kai kan svinge innom der og sjekke isen???

Endret av marc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Greit... jeg er IN men har ikke sjans før i 8tida, som forrige fredag :) men du har med 4*4'eren om jeg tenker rett og da går det vel bra med tanke på kjøre forhold utpå der :)

jeg har null sjanse før fredag kveld

og kulde graderne kommer igjen fredag kveld her er verjret hos kai de nest dager : http://www.yr.no/sted/Norge/Akershus/Sørum/Blaker~2301056/

men kanskje kai kan svinge innom der og sjekke isen???

tar med borret ned på torsdags kvelden og tester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kai er på isen nå og den holder på fiskebare områder.

Enkelte områder der er ikke trygge, så de som skal dit før Kai kommer bør ringe han og høre med han først, evt bore seg utover og holde seg unna der det opplagt er strømninger i vannet.

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes hjemme igjen og isen var ca 25 cm på det tykkeste inne i vika utenfor vika bør man ikke gå lenger enn midt på har merka med noen kvister ute der om det er noen som kommer ned før meg i kveld .

ellers var det blitt mer åpent i utløpet på elva fossåa så der er faktisk stang fra land mulig i dag ellers synker tempen radig her nå -2 regner med 4-5- i kveld og det er helt ypperlig.pm eller tlf 47329577 om du dere vill ut i kveld etter lake i blaker omr på glomma isen

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes hjemme igjen og isen var ca 25 cm på det tykkeste inne i vika utenfor vika bør man ikke gå lenger enn midt på har merka med noen kvister ute der om det er noen som kommer ned før meg i kveld .

ellers var det blitt mer åpent i utløpet på elva fossåa så der er faktisk stang fra land mulig i dag ellers synker tempen radig her nå -2 regner med 4-5- i kveld og det er helt ypperlig.pm eller tlf 47329577 om du dere vill ut i kveld etter lake i blaker omr på glomma isen

lykke til karer, håper dere får dunket opp noen virkelig store... Jaren skuffa bigtime i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jep kom opp 3 stk i kveld 1 over 2 kg men guidinga slo feil og isen gikk under beina på oss nei nei vi bada ikke men hadde vi stått en halv time til såååå

så siden det var bare jeg som fikk fisk måtte jeg love og guide til 2 kilosen i morgen og men da blir det fra land ja :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.