Gå til innhold
Fiskersiden

Nilabbor igjen


OP_Henriksen
 Share

Recommended Posts

Da var det nok en gang havnet noen "Nileperch" bilder på http://www.fiske-feber.se/news.php?id=050206.072431

Kansje ingen mening å legge ut dette her på forumet, da linker til andre fiskesider ser ut til å bli slettet..

Hvorfor skjønner jeg ikke, men jeg gjør ett nytt forsøk

OP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av OP_Henriksen

Er det ikke egentlig direkte reklame den linken jeg la ut nå?

Om noe finner noe på nettet (fiskerelatert) osv, ser jeg ingen grunn til at slike innlegg skal bli fjernet.

Tenker spesielt på et innlegg tidligere i uken som Akars postet..

Ja, hvorfor ble innlegget mitt slettet? [} :D ] Espen? Remy? Gadd ikke å si noe, men nå som det er ute i lyset... Og det var ingen som sa ifra hvorfor det ble slettet heller... Men av en eller annen grunn har OP blitt informert uten at jeg har sagt det til en sjel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som evnt slettet det skulle ha sendt deg en pm eller lagt en edit inn i posten. Grunnen har vel Ole Petter blitt vel informert om så jeg forstår ikke sankasse kommentaren her. Er vel greit om alle blir likt behandlet, eller skal det være særbehandling ute å gå? Grunnen til at noen tok tak i dette var at plutselig starter gud og hvermann en side og via våre ressurser markedsfører dette. Vi så oss litt snurt på det og en tok straks tilltake og slettet følgende postinger. Tanken bak var vel at man kan slite litt under oppstarten og prøve å legge seg til i søkemøtorer, evnt kjøpe plass og prioritering i disse, og bruke litt kreativitet for å nå ut, enn å starte en side og poste markedsføring i alle forum man finner. Jeg har ikke noe i mot om OP eller noen av de andre fra laken legger ut info om feks fiskeåret 2004, men i den aktuelle tidsperioden ble det litt mye og da var det rett og rimlig å behandle alle likt. Mulig du/dere føler dere litt støtt, kan se slikt ut i fra postingene deres. Valget var vel: enten blir ingenting gjort, eller så blir alle behandlet likt. Denne gangen ble det valgt å gjøre noe.

Uansett, til alle andre, vi ser ikke på de fleste av dere som konkurrerende, men mer som supplemerende for brukere av internet. Vi ønsker dere alle lykke til og jo fler jo bedre. Så jeg/vi håper å slippe unna flere sure miner pga av dette og at dere forstår (noe som var forventet av oppklarende pm) grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro Remy, føler meg langt ifra støtt, bare litt kjipt å ikke sende meg en pm/mail om hvorfor det ble slettet... [ :D ]

Slik jeg ser det var ikke innlegget mitt reklame, men info om fisking generelt i Norge. Jeg hadde absolutt ingenting å vinne på det innlegget bortsett fra å informere andre. Siden OP's specimenside er en veldig liten side i omfang og brukere (så vidt jeg vet) i forhold til fiskersiden, syns jeg heller ikke at den representerer noen trussel mot dere. Da ser jeg ingen grunn til å slette innlegg angående den eller lignende sider, selv om dere mener det var for mye av det i en periode. Men det er jo selvfølgelig opp til dere moderatorer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.