Gå til innhold
Fiskersiden

Til mods og ledelse


ThorEH
 Share

Recommended Posts

undskyld meg, men om ikke du finner en overskrift interesant, så leser du den vel ikke heller?! hvor er det da problemmet ligger?!

Dette gjelder jo ikke bare meg - men også når folk søker etter relevant informasjon.

For å ikke snakke om når folk lager en tråd hvor de lurer på noe - om da overskriften bare er "stang" så er det veldig få som gidder å klikke seg inn i tråden - ergo får de kanskje ikke den hjelpen de trenger. Så slutter de å bruke forumet allikevel. Hadde tråden derimot hett : "Ønsker meg ny fluestang" - undertittel : til lett ørretfiske i elv

Da tipper jeg antall klikk påtråden hadde minst doblet seg, samt at brukeren hadde fått mer hjelp og tips.

Det man må huske at det er en enorm vekst på FS, og jo lenger man drøyer med dette, jo større vil problemet bli. Det kommer til å ære 30 tråder som bare heter "flyndre" - og alle har forskjellig innhold. Er det nødvendig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gikk igjennom trådene mine ja.... Tror ikke du har sett så godt jeg Tomhas jeg tipper at 95% av mine tråder har meeeget forklarende tittler. Tar du og sammenligner med ALLE andre brukere så har jeg vel 99%

Se og døm selv folkens - evt se og lær :

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?...ult_type=topics

Rolig nå T-Rex, du skulle ikke lese det slik var bare litt ironi. Ja T-Rex har gode titler noe man burde følge etter med godt exempel

*bjeff*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.